  • 1. Data: 2003-07-01 12:43:26
    Temat: Klopotliwi sasiedzi - wynajem
    Od: d...@p...onet.pl

    Hej!

    Nieszkam w mieszkaniu spoldzielczym. Wlasciciel mieszkania nade mna wynajmuje
    swoje mieszkanie studentom, ktorzy sa dla mnie uciazliwi. Czy mam jakas
    mozliwosc manewru, by wymusic na nim zmiane lokatorow?

    pozdrawiam

    sasiad

  • 2. Data: 2003-07-01 13:46:18
    Temat: Re: Klopotliwi sasiedzi - wynajem
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że 1 Jul 2003 14:43:26 +0200 *d...@p...onet.pl*
    napisał/a:

> [...]

    > swoje mieszkanie studentom, ktorzy sa dla mnie uciazliwi. Czy mam jakas
    > mozliwosc manewru, by wymusic na nim zmiane lokatorow?

    Pisz skargi do Sp-ni.Właścicielem się zajmą.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 3. Data: 2003-07-02 07:21:08
    Od: d...@p...onet.pl

    > Pisz skargi do Sp-ni.Właścicielem się zajmą.

    A co moze w takiej sytuacji spoldzielnia?

    sasiad

  • 4. Data: 2003-07-02 08:44:55
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    d...@p...onet.pl

    właśnie. jeśli gość ma spóldzielczne własnościowe prawo do mieszkania?
    A.

  • 5. Data: 2003-07-02 12:42:44
    Od: "Roger" <6...@x...wp.pl>

    > właśnie. jeśli gość ma spóldzielczne własnościowe prawo do mieszkania?
    > A.

    Musi miec przez notariusza. Inaczej wyklucza go z czlonkostwa i wlasnosc nic
    nie zmieni. Prawda?