  • 1. Data: 2005-05-17 08:31:06
    Temat: ochrona danych osobowych
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    Dostałam ofertę z Centrum Damiana.
    Ofertę zakupu karty kredytowej BPH, wydanej wspólnie z Centrum Damiana.

    Jak to jest, czy lecznica, w której sie leczyłam i wydawałam pieniądze, ma
    prawo udostepniać moje dane bankowi?
    Czy ma prawo wysyłać do mnie ofertę inną niż dotyczącą dostępnych usług
    leczniczych? (jeżeli przez przypadek zgodziłam sie na przesyłanie inf
    marketingowych, ale nie przypominam sobie)
    Pismo jest podpisane przez 2 osoby - po jednej z każdej instytucji...
    Chciałabym prosić o poradę prawnika - może ktoś takowego,
    specjalizującego się w takich sprawach zna...

  • 2. Data: 2005-05-17 10:09:07
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to jest, czy lecznica, w której sie leczyłam i wydawałam
    pienišdze, ma
    > prawo udostepniać moje dane bankowi?

    Nie, o ile oczywiście nie płacisz kartą albo obowiązek udostępnienia
    Twoich danych nie wynika z czegoś innego.

    > Czy ma prawo wysyłać do mnie ofertę innš niż dotyczšcš dostępnych
    usług
    > leczniczych? (jeżeli przez przypadek zgodziłam sie na przesyłanie inf
    > marketingowych, ale nie przypominam sobie)

    To zależeży na co się zgodziłaś.

    > Pismo jest podpisane przez 2 osoby - po jednej z każdej instytucji...

    No to można założyć, że ofertę wysłało owo centrum. Ale też muszą mieć
    Twoją zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

  • 3. Data: 2005-05-17 15:20:40
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > pieniądze, ma
    >
    > Nie, o ile oczywiście nie płacisz kartą albo obowiązek udostępnienia
    > Twoich danych nie wynika z czegoś innego.

    placilam karta innego banku, zaproponowano mi nowa karte, nowego banku.

    > usług leczniczych? (jeżeli przez przypadek zgodziłam sie na przesyłanie
    > inf
    >
    > To zależeży na co się zgodziłaś.

    Na nic sie nie zgodzilam.

    > No to można założyć, że ofertę wysłało owo centrum. Ale też muszą mieć
    > Twoją zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.

    Ofertę wysłało centrum, bez zgody na przetwarzanie danych.
    Sprawdzilam.

  • 4. Data: 2005-05-17 17:28:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ofertę wysłało centrum, bez zgody na przetwarzanie danych.
    > Sprawdzilam.

    No to resztę znajdziesz w naszym archiwum. Wiele już napisano na temat
    procedury postępowania przy bezprawnym przetwarzaniu danych.