  • 101. Data: 2007-06-28 22:41:41
    Temat: Re: oceny i obecności w szkole
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f61c7n$o0v$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Jeśli ty nie rozumiesz podstawowych pojęć, to powinienś zmienić grupę.
    A przyjdzisz za mną? Lubię grupy, na których udzielaja się idioci, proszę...

    > Chyba jako sprzataczka.
    Ja się często mylę.
    Teraz też, bo myślałem, że nie nie jesteś kompletnym ciołem, tylko
    częściowo.
    W Sevres by cię umieścić może...

    > koniec tematu
    A kto ci, chłopino, takich bzdur naopowiadał?

    --
    Jotte

  • 102. Data: 2007-06-29 00:17:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Muszę jeszcze jedno pytanie:

    > Jak się kończy, skoro nieobecność pozostaje nieusprawiedliwiona - i gdy
    > się
    > trochę takich nazbiera, rodzice dostają grzywnę w celu przymuszenia do
    > realizacji obowiązku szkolnego, a uczeń jest nieklasyfikowany?

    Ech ten dalej swoje.
    Wymień chociaż jeden paragraf, w którym jest napisane, że
    szkoła/wychowawca/nauczyciel ma prawo
    oceniania usprawiedliwień rodziców.
    Tylko, żeby tam było to jasno napisane, a nie twoja własna interpretacja, że
    jak rodzic ma obowiązek posyłać to z niego wynika prawo szkoły do oceniania
    powodów dla których rodzic w danym dniu dziecka nie posłał.