  • 1. Data: 2007-06-25 12:07:58
    Temat: Czy to majątek odrębny?
    Od: crusader <w...@i...pl>

    Kilka tygodni przed ślubem kupiłem na kredyt hipoteczny mieszkanie.
    Spłacamy je obecnie, ale zastanawiamy się nad rozdzielnością
    majątkową. Czy to mieszkanie stanowi nasz majątek wspólny czy mój
    odrębny - w księgach wieczystych nie ma wpisanej mojej żony.

  • 2. Data: 2007-06-25 12:53:37
    Temat: Re: Czy to majątek odrębny?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Planujesz rozwód ?
    Po co ?

  • 3. Data: 2007-06-25 15:38:07
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Twoj osobisty.

    Pozdrawiam
    Deni

  • 4. Data: 2007-06-25 15:40:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Deni pisze:

    > Twoj osobisty.

    Z tym że wypada rozliczyć nakłady z majątku wspólnego (spłata kredytu
    hipotecznego w czasie trwania wspólności ustawowej) na majątek odrębny.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-06-26 06:15:11
    Od: crusader <w...@i...pl>

    > Z tym że wypada rozliczyć nakłady z majątku wspólnego (spłata kredytu
    > hipotecznego w czasie trwania wspólności ustawowej) na majątek odrębny.

    Tzn. jak z grubsza rozliczyc? Do tej pory żona nie pracowała. Od
    miesiąca założyła swój biznes i nie chcemy w razie gdyby nie wypalił
    ryzykowac całym majątkiem. Dlatego rozdzielnośc majątkowa wydaje się
    rozsądnym wyjściem.