  • 11. Data: 2006-01-22 09:08:30
    Temat: Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dziś świat wstrzymał oddech bo *Paweł Sakowski* wypowiedział te słowa:

    > Jak odpowiedź cię satysfakcjonuje to przelew zrób na Federację
    > Konsumentów, nie chce mi się rozliczać pdof z 5zł.

    Niestety, na to akurat wpadłem - chodziło mi o true KF, tak, żebym nawet
    przez przypadek nie musiał oglądać rewelacji Pana Arka.
    Wydaje mi się, że będę musiał przyjrzeć się Pan'owi ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2006-01-22 15:17:15
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > Niestety, na to akurat wpadłem - chodziło mi o true KF, tak, żebym nawet
    > przez przypadek nie musiał oglądać rewelacji Pana Arka.
    > Wydaje mi się, że będę musiał przyjrzeć się Pan'owi ;-)

    nie rób tego Olgierdzie - zródełko małych radości przestanie ciurkac....
    :-)))

    --
    serdeczności! zbisa