  • 11. Data: 2005-12-28 09:24:15
    Temat: Re: numer tel. gwarancji niedostępny z tel. kom.
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Krzysiek napisał(a):
    > Majac telefon komórkowy w sieci ORANGE mozna dzwonic na 0-800, 0-801!!!!
    > inne sieci komorkowe tego nie oferuja bo nie podpisaly umowy! Wiec ORANGE
    > jest najlepsze w tej chwili na rynki polskim!!!!!!!!!!!!!

    No to ja właśnie z oranża dzwoniłem. A może to jeszcze była ideja?
    Spróbuję jeszcze raz, może teraz się uda ;)

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 12. Data: 2005-12-28 12:39:56
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak myślałem, ale chciałem się upewnić. Moim zdaniem należy mieć pretensje
    > do operatorów komórek, że nie udostępniają połączeń 0-800.... Szczerze
    > mówiąc nie dostrzegam tutaj utrudnień ze strony producenta... W końcu to
    > połączenie kosztuje jeden impuls niezależnie skąd się dzwoni,

    Różnie to bywa w zależności od tego, co "stoi" po 0-80
    (np. połączenia z numerami 0-8016 kosztują jeden impuls
    za minutę) :-)

    > a gdyby podali
    > jakiś "normalny" to zapewne znalazłby się ktoś, komu by przeszkadzało że
    > musi dzwonić np. do Warszawy....

    No i dlatego wiele firm podaje dwa numery: 0-80x oraz
    zwykły stacjonarny.

    Piotr