  • 1. Data: 2005-12-27 14:55:03
    Temat: numer tel. gwarancji niedostępny z tel. kom.
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Witam,
    Nabyłem drogą kupna urządzenie, które mi się zepsuło (nie wiem czy to
    podlega gwarancji, ale w tym momencie nie o to chodzi). Problem jest
    taki, że numer telefonu dotyczący napraw gwarancyjnych nie jest dostępny
    z tel. kom. a tel. stac. nie posiadam. Dodzwaniając się jakoś do
    producenta dowiedziałem się, że w celu zgłoszenia usterki nie mam innego
    wyjścia jak sobie takiego telefonu stacjonarnego poszukać lub zadzwonić
    z budki telefonicznej.
    Czy takie coś nie jest niezgodne z prawem konsumenta do zgłoszenia
    reklamacji czy czymś poddobnym i czy można producenta jakoś postraszyć
    (i na jakie paragrafy się powoływać)?

    Dzięki za wszelkie wskazówki

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 2. Data: 2005-12-27 15:31:44
    Temat: Re: numer tel. gwarancji niedostępny z tel. kom.
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > numer telefonu dotyczący napraw gwarancyjnych nie jest dostępny
    > z tel. kom. a tel. stac. nie posiadam.

    A w jaki sposób jest to realizowane?

  • 3. Data: 2005-12-27 15:38:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jacek Karczmarczyk napisał(a):
    > Czy takie coś nie jest niezgodne z prawem konsumenta do zgłoszenia
    > reklamacji czy czymś poddobnym i czy można producenta jakoś postraszyć
    > (i na jakie paragrafy się powoływać)?

    Gwarancja jest dobrą wolą producenta, a Ty godzisz sie na nią na
    konkretnych warunkach - tak samo jak na konkretnych warunkach może ją
    oferować producent.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-12-27 15:43:32
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A w jaki sposób jest to realizowane?

    Zapewne ten numer zaczyna się na 0-800, 0-801 albo 0-804.

    Piotr

  • 5. Data: 2005-12-27 15:53:37
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    PiotRek napisał(a):
    > Zapewne ten numer zaczyna się na 0-800, 0-801 albo 0-804.

    Dokładnie tak

  • 6. Data: 2005-12-27 17:56:01
    Od: "Krzysiek" <b...@o...pl>

    Majac telefon komórkowy w sieci ORANGE mozna dzwonic na 0-800, 0-801!!!!
    inne sieci komorkowe tego nie oferuja bo nie podpisaly umowy! Wiec ORANGE
    jest najlepsze w tej chwili na rynki polskim!!!!!!!!!!!!!

  • 7. Data: 2005-12-27 21:13:03
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 27 Dec 2005 18:56:01 +0100, *Krzysiek*
    <news:dorvan$1ou$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Majac telefon komórkowy w sieci ORANGE mozna dzwonic na 0-800, 0-801!!!!
    > inne sieci komorkowe tego nie oferuja bo nie podpisaly umowy! Wiec ORANGE
    > jest najlepsze w tej chwili na rynki polskim!!!!!!!!!!!!!

    Ale nie ma 0400 !!!!!!!

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2005-12-27 22:16:07
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 27 Dec 2005 18:56:01 +0100, Krzysiek napisał(a):

    > Majac telefon komórkowy w sieci ORANGE mozna dzwonic na 0-800, 0-801!!!!
    > inne sieci komorkowe tego nie oferuja bo nie podpisaly umowy! Wiec ORANGE
    > jest najlepsze w tej chwili na rynki polskim!!!!!!!!!!!!!

    Hurraaaa biegnijmy wszyscy po orange ponieważ jest najlepszy ponieważ mozna
    dzwonić na 0800 i 0801 ponieważ możemy tam dzwonić ponieważ tam może być
    serwis czegoś ponieważ nie mamy tel. stacjonarnego.... hurrra.

    --
    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2005-12-28 02:03:08
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Dec 2005 16:53:37 +0100, Jacek Karczmarczyk napisał(a):

    > Dokładnie tak
    Ja mysle ze mozesz dac zarobic naszemu kochanemu monopoliscie i kupic
    karte telefoniczna.
    Inaczej tego nie rozwiazesz raczej bo gwarancja jest dobrowolna umowa
    producenta i moze ja sobie w miare dowolnie formulowac. Jesli klientowi
    nie odpowiadaja jej warunki to po prostu z niej nie korzysta i sprawa sie
    zamyka.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 10. Data: 2005-12-28 08:47:43
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Zapewne ten numer zaczyna się na 0-800, 0-801 albo 0-804.

    Tak myślałem, ale chciałem się upewnić. Moim zdaniem należy mieć pretensje
    do operatorów komórek, że nie udostępniają połączeń 0-800.... Szczerze
    mówiąc nie dostrzegam tutaj utrudnień ze strony producenta... W końcu to
    połączenie kosztuje jeden impuls niezależnie skąd się dzwoni, a gdyby podali
    jakiś "normalny" to zapewne znalazłby się ktoś, komu by przeszkadzało że
    musi dzwonić np. do Warszawy....