  • 1. Data: 2004-11-20 13:10:06
    Temat: potrzebny "przodek"
    Od: "ryhoo" <r...@g...pl>

    Mam zapytanie;--- czy posiada ktoś szablon, formularz pisma (coś na
    wzór):_Roszczenie względem organizatora dyskoteki_.
    Córa będąc na dyskotece która to dyskoteka nie była właściwie
    zabezpieczona, weszła w szkło i rozcięła sobie ścięgno Achillesa.
    /Organizatorzy-właściciele/ przysłali polisę, ale _PZU_ każe wysłać do
    nich pismo roszczeniowe.
    Jeśli by ktoś miał jakiegoś "przodka" na wzór to by było miło!!!
    Mógłbym oczywiście sam klecić ale mam stres, że się naprodukuję a oni
    zaczną kombinować, że czegoś za mało albo za dużo.

    pozdrawiam serdecznie

    --
    ryhoo
    r...@p...spam

  • 2. Data: 2004-11-20 21:50:31
    Temat: Re: potrzebny "przodek"
    Od: "ryhoo" <r...@g...pl>

    ryhoo wrote:
    > Mam zapytanie;--- czy posiada ktoś szablon, [...]
    > pozdrawiam serdecznie
    No kochani, może jednak ktoś wie jak to powinno być napisane?
    --
    ryhoo
    r...@p...spam