  • 1. Data: 2009-08-23 08:15:59
    Temat: nowe budownictwo
    Od: bdronka <"[bok"@torama.pl>

    Witam.

    Miałem ostatnio "przyjemnosc" wykuwania otworów pod puszki, oraz
    wiercenia w scianach w nowym budownictwie z cegły (wieżowiec).
    Jestem troche zaskoczony...czy to normalne, wykucie dziury to chwila
    moment...1 cm tynku, potem cegła w srodku pusta, przewiercenie przez
    sciane nosna - ok 5 sekund...

    tak sie teraz buduje?
    wynika to z nowych technologii czy raczej oszczedzania?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-08-23 09:30:05
    Temat: Re: nowe budownictwo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bdronka wrote:
> [...]
    > sciane nosna - ok 5 sekund...
    >
    > tak sie teraz buduje?
    > wynika to z nowych technologii czy raczej oszczedzania?

    może jedna sprawdź dokładniej, która ściana była nośna, bo widać, że
    trochę odstajesz.

  • 3. Data: 2009-08-23 18:34:15
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 10:15:59 +0200, bdronka napisał(a):

    > wynika to z nowych technologii czy raczej oszczedzania?

    Po prostu masz dobre wiertła ;-)

    Tak w ogóle to grupy Ci się pomyliły. :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2009-08-27 08:47:23
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I niespełnione marzenie o domach z betonu ;-)
    JaC

    -----