  • 1. Data: 2009-08-23 08:44:12
    Temat: co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Wystarczylo by wprowadzic nagrody da osob, ktorzy nagraja film a autem
    przekraczajacym predkosc i dostarcza go na policje, powiedzmy 30%-50%
    mandatu

    inne kraje juz wprowadzily podobne przepisy

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/343096,film_z_
    komorki_moze_byc_koronnym_dowodem_w_sadzie.html

    a polska oczywiscie pozostaje bierna, a ludzie gina, naprawde nie mozna
    pozwac rzad za brak przepisow? chyba jest konstytucja, ktora mowi ze
    panstwo ma ochraniac obywateli ...

  • 2. Data: 2009-08-23 09:08:48
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    R.M. pisze:
    > Witam,
    > Wystarczylo by wprowadzic nagrody da osob, ktorzy nagraja film a autem
    > przekraczajacym predkosc i dostarcza go na policje, powiedzmy 30%-50%
    > mandatu

    Obudziłeś się za późno, oddziały ORMO rozwiązano jakiś czas temu..

    > inne kraje juz wprowadzily podobne przepisy

    Mowa tu akurat o UK, gdzie wprowadzono kilka innych ciekawych przepisów,
    ot chociażby ten:

    http://tech.wp.pl/kat,39516,title,20-tys-rodzin-pod-
    lupa-Wielkiego-Brata,wid,11373716,wiadomosc.html

    Nadal uważasz że to wzór do naśladowania?

    Gdy w Polsce powstaną drogi chociażby takie jak na Litwie (że o
    Niemczech czy Skandynawii nie wspomnę) to będzie można iść dalej. Na
    razie średnia prędkość na polskich drogach głównych to 50-60km/h, bo co
    chwila korek, miejscowość, ograniczenie z powodu złej nawierzchni itp.

    Weź tylko jeszcze pod uwagę że na Litwie (najbliższa nam
    "finansowo-socjalnie"), gdzie drogi są lepsze niż u nas i ludzie jeżdżą
    generalnie bardzo zgodnie z przepisami, nagle się okazało ze mają
    najwięcej wypadków śmiertelnych. Gdzie tu haczyk?

    --
    MZ

  • 3. Data: 2009-08-23 09:15:43
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 23.08.2009 10:44 użytkownik R.M. napisał :
> [...]
    >
    > a polska oczywiscie pozostaje bierna, a ludzie gina, naprawde nie mozna
    > pozwac rzad za brak przepisow? chyba jest konstytucja, ktora mowi ze

    Po pierwsze NTG. Po drugie jeśli chcesz to pozywaj rząd.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 4. Data: 2009-08-23 09:25:08
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    R.M. wrote:
    > Witam,
    > Wystarczylo by wprowadzic nagrody da osob, ktorzy nagraja film a autem
    > przekraczajacym predkosc i dostarcza go na policje, powiedzmy 30%-50%
    > mandatu

    Pieprzysz jak potłuczony. A dodatkowo zalecam poniższą lekture (mimo że
    to wyborcza...):
    http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    P.

  • 5. Data: 2009-08-23 09:31:30
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    MZ wrote:

> [...]
    > generalnie bardzo zgodnie z przepisami, nagle się okazało ze mają
    > najwięcej wypadków śmiertelnych. Gdzie tu haczyk?

    osoby posiadajace samochod, prosze o nie wypowiadanie sie, dziekuje

  • 6. Data: 2009-08-23 09:35:47
    Od: "R.M." <f...@g...com>

  • 7. Data: 2009-08-23 09:53:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    > osoby posiadajace samochod, prosze o nie wypowiadanie sie, dziekuje

    Bo?

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 8. Data: 2009-08-23 09:56:18
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wystarczylo by wprowadzic nagrody da osob, ktorzy nagraja film a autem
    > przekraczajacym predkosc i dostarcza go na policje, powiedzmy 30%-50%
    > mandatu

    Jesteś kolegą Płaszczycy?
    Jesteś synem ormowca?

    Nagradzać, za coś takiego?
    A może wprowadzić konkurs na najlepszy film rejestrujący przekroczenie
    prędkości?

    Popatrz w lustro i wypowiedz poniższe:
    Jestem debilem!

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 9. Data: 2009-08-23 10:32:48
    Od: "Adrian S." <a...@N...com>

    R.M. wrote:

> [...]
    >
    > a polska oczywiscie pozostaje bierna, a ludzie gina, naprawde nie mozna
    > pozwac rzad za brak przepisow? chyba jest konstytucja, ktora mowi ze

    bardzo mi się ten pomysł podoba, wczoraj na wycieczce z Warszawy do Czosnowa
    przez Kazimierz Dolny widzieliśmy kilku spryciarzy, jakby mieć odpowiednią
    kamerę na kierownicy to można by trochę tych wniosków o ukaranie wystawić.
    Oczywiście nie chodzi mi o sytuację gdy samochód przekracza podwójną ciągłą
    żeby wyprzedzić nas z zapasem 3m, ale sytuacje naprawdę niebezpieczne.
    Miejsce numer jeden ma i tak wóz ZTM-owego nadzoru ruchu na
    Belwederskiej - wyprzedzanie na podwójnej ciagłej, niezachowanie
    minimalnego odstępu, zajeżdżanie drogi, nieuzasadnione użycie sygnału.

    --
    Adrian S. the Lajt Rider

  • 10. Data: 2009-08-23 10:39:41
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    R.M. pisze:

    lupa-Wielkiego-Brata,wid,11373716,wiadomosc.html

    > osoby posiadajace samochod, prosze o nie wypowiadanie sie, dziekuje
    chcesz to nagrywać jadąc rowerem? Powodzenia.... ;)

    Pozdrawiam
    Michał