  • 11. Data: 2003-03-29 10:30:55
    Temat: Re: "nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowa
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    Domino wrote:
    > a co jesli produkt sie zepsuje po paru mies. - czy sprzedawca ma obowiazek,
    > jesli zazadam zwrotu gotowki spelnic moje zadanie a jesli nie to co moze w
    > zamian.

    To zależy po ilu.. Po 6 mies. prawdopodobnie będziesz musiał udowodnić,
    że już w momencie sprzedaży była 'niezgodność z umową' Życzę powodzenia :(
    Pieniędzy też tak szybko nie dostaniesz, najpierw naprawa lub wymiana, a
    dopiero gdy są niemozliwe, nie zostaną dokonane w odpowiednim czasie
    itd. ewentualny zwrot pieniędzy

    i czy moge kupujac w sklepie towar w ciagu 10 dni bez podania
    > przyczyny go oddac w zamian za wplacona sume?

    nie

    KG

  • 12. Data: 2003-03-30 00:16:59
    Od: "Domino" <s...@s...pl>

> [...]
    > Pieniędzy też tak szybko nie dostaniesz, najpierw naprawa lub wymiana, a
    > dopiero gdy są niemozliwe, nie zostaną dokonane w odpowiednim czasie
    a jesli juz byl wymieniony na inny o podobnych wlasciwosciach, ktory okazal
    sie nieudanym modelem znacznie gorszym od zakupionego przeze mnie to moge
    zadac zwrotu czy dalej nie moge? :)

    > i czy moge kupujac w sklepie towar w ciagu 10 dni bez podania
    > nie
    tak przypuszczalem, wiec to dotyczy wylacznie towarow zakupywanych na
    odleglosc