  • 11. Data: 2006-05-22 12:54:25
    Temat: Re: nowa nazwa działalnosci gospodarczej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 May 2006, icek wrote:

    > nie sądze aby z tp czy innym telekomem poszło mi tak łatwo :(

    Sądzisz że cię odłączą czy tylko przestaną przysyłać faktury? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2006-05-22 13:39:15
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Sądzisz że cię odłączą czy tylko przestaną przysyłać faktury? ;)

    odlaczyc nie odlacza :)
    beda przysylali faktury na stare dane
    ale umowy na dzierzawe lokali (3) mam dosyc nie miłą dla mnie w tym
    zakresie, tzn. zapisy o braku mozliwosci udostepniania lokalu dla
    innych, w tym takze bezplatnego.. a z SM zaczynac walke to bedzie mi
    ciezko, o wspólnotach nie mówiąc :)

    najwygodniej dla mnie by było gdybym mógł miec drugą nazwe we wpisie do
    EDG :)

    --
    pozdros
    icek

  • 13. Data: 2006-05-22 14:50:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    icek wrote:

> [...]
    > zakresie, tzn. zapisy o braku mozliwosci udostepniania lokalu dla
    > innych, w tym takze bezplatnego.. a z SM zaczynac walke to bedzie mi

    No ale przecież jak zmienisz nazwę firmy, to ty nie będziesz kimś
    innym, tylko ciągle ten sam.

    Myślisz że np. jak ktoś zmienia nazwisko, to wszystkie dotyczące go
    umowy przestają obowiązywać?.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-05-22 16:31:14
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > No ale przecież jak zmienisz nazwę firmy, to ty nie będziesz kimś
    > innym, tylko ciągle ten sam.
    >
    > Myślisz że np. jak ktoś zmienia nazwisko, to wszystkie dotyczące go
    > umowy przestają obowiązywać?.

    musi przepisać na nowe nazwisko

    nie widze zwiazku :(

    --
    pozdros
    icek

  • 15. Data: 2006-05-22 19:07:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    icek wrote:

    > musi przepisać na nowe nazwisko

    Dlaczego musi?.

    > nie widze zwiazku :(

    No związek jest wręcz beszczelnie rzucający się w oczy: jeżeli ty jako
    firma "Ołówki Jan Kowalski" zmienisz nazwę na "Temperówki Jan Kowalski",
    to to ciągle jest ta sama firma. Więc umowy które zawarła firma "Ołówki
    Jan Kowalski" obowiązują firmę "Temperówki Jan Kowalski", chyba że umowa
    przewiduje automatyczne rozwiązanie w przypadku zmiany nazwy jednej ze
    stron (ale w to wątpię).

    A w sprawie zapisu udostępniania lokalu dla innych, to ten zapis w
    sposób oczywisty nie ma tutaj zastosowania - bo jesteś ciągle tą samą
    firmą która podpisała umowę.

    p. m.

  • 16. Data: 2006-05-23 06:44:36
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    mvoicem napisał(a):

> [...]
    >
    > A w sprawie zapisu udostępniania lokalu dla innych, to ten zapis w
    > sposób oczywisty nie ma tutaj zastosowania - bo jesteś ciągle tą samą
    juz jasniej jest :)

    czyli jak mam rozumiem, we wpisie do EDG nie moge podac dwóch nazw?

    --
    pozdros
    icek