  • 1. Data: 2003-03-18 19:08:01
    Temat: zaświadczenia z zakładu pracy
    Od: k...@o...pl (Kwin_to)

    Witam,
    Moja Żona jest zatrudniona na umowe zlecenie w Fundacji
    Na Rzecz Chorych na SM.
    Ostatnio potrzebowała zaświadczenia o zatrudnieniu i dochodach w biurze
    dowiedziała się, że za wystawienie dokumentu musi zapłacić 5zł.
    I tu moje pytanie czy jest to legalne, czy są jakieś przepisy dotyczące
    opłat za zaświadczenia wydawane pracownikowi?
    Pięć zł. niby niewiele, ale to prawie 1,5h jej pracy:((

  • 2. Data: 2003-03-18 19:46:12
    Temat: Re: zaświadczenia z zakładu pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    I dosłała to zaświadczenie? Przecież nie jest pracownikiem. Ja bym się
    zastanowił w pierwszej kolejności nad legalnością samego zaświadczenia.

  • 3. Data: 2003-03-19 10:15:44
    Temat: Odp: za?wiadczenia z zakładu pracy
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam,
    zgadzam się z przedmówcą. Jaki pracodawca? Zleceniodawca chyba?
    pzdr.
    Joanna