  • 131. Data: 2013-07-26 19:59:15
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ja wiem, że dla ciebie języka polska trudnom jezd, ale wypowiedziałem się w
    >swoim. Ja, Przemysław Adam Śmiejek, wypowiadając się w swoim imieniu,
    >przypomniałem Wojtkowi to, coś napisał kilka miesięcy temu. W żadnym słowie
    >nie wypowiadałem się w twoim imieniu.

    Czy nie widzisz, że "dyskutujesz" z idiotą? Myślisz, że przekonasz lawę do
    czegokolwiek? Jesteś głupszy od niego?
    Wywlekasz tylko tego kundla innym z szamba. Sensu w tym nie ma żadnego. Nie
    karmiony sam zdechnie.

  • 132. Data: 2013-07-26 23:08:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-26 08:13, Liwiusz pisze:

    > Swoją drogą wujek Andrzej musiał zyskać u wychowanków "Wujek Gestapo".
    >
    > - zakaz wchodzenia do łazienki
    > - zakaz wchodzenia do kuchni
    > - na dworze zakaz odbiegania powyżej 2m od opiekuna
    >
    > Dzieci chyba w kojcu trzymał pod monitoringiem :)

    Przecież to stary kawaler bezdzietny, dewot na dodatek. Nielubiący
    kobiet. więc jakie dzieci.

    --
    animka

  • 133. Data: 2013-07-26 23:13:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.07.2013 23:08, animka pisze:

    > Przecież to stary kawaler bezdzietny, dewot na dodatek. Nielubiący
    > kobiet. więc jakie dzieci.

    Kobiety lubię. Nie lubię takich kretynek jak ty.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 134. Data: 2013-07-26 23:15:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Przecież to stary kawaler bezdzietny, dewot na dodatek. Nielubiący
    > kobiet. więc jakie dzieci.

    Swoją drogą dewot... LOL... Tylko taka odmóżdżona stereotypowa blondie
    mogłaby coś takiego wymyślić.

    PS: pamiętaj: wdech - wydech - wdech - wydech (zapomnisz i się udusisz)

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 135. Data: 2013-07-27 14:09:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 26.07.2013 08:13, Liwiusz pisze:
    > - na dworze zakaz odbiegania powyżej 2m od opiekuna

    Sądzę, że to dziecko było bliżej niż 2m, a i tak zginęło:

    http://polskalokalna.pl/wiadomosci/dolnoslaskie/news
    /tragedia-w-parku-w-szczawnie-zdroju-nie-zyje-4-latk
    a,1938768,218

    więc generalnie to zakaz wychodzenia na dwór.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 136. Data: 2013-07-29 08:30:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    /tragedia-w-parku-w-szczawnie-zdroju-nie-zyje-4-latk
    a,1938768,218

    > więc generalnie to zakaz wychodzenia na dwór.

    Czasem się cieszę, że nie mam synchronizacji filtrów pomiędzy
    komputerami - dzięki temu nie przegapiłem tego okazu przemusiowej głupoty...

    Przemuś "Ziemia ma 6000lat" Śmiejek nie odróżnia bezmyślnego narażania
    dzieci na oczywiste (dla każdego mający minimalne pojęcie o dzieciach)
    niebezpieczeństwa (np. zostawianie ich bez nadzoru przed półkami z
    chemikaliami - każdy kto chociażby widział przez parę chwil dziecko
    powinien wiedzieć, że naturalną tendencją dzieci w takim wieku jest
    chwytanie przedmiotów i manipulowanie nimi) od nieprzewidywalnego
    wypadku (chociaż w innych artykułach była mowa, że te drzewa były w
    marnym stanie i powiązane "sznurkiem" - co by sprowadzało sytuację do
    stawiania dzieci przy ścianie budynku z widocznie sypiącą się elewacją).

    Cóż, niestety nawet idiota może spłodzić dziecko...

  • 137. Data: 2013-07-29 08:56:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.07.2013 08:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Czasem się cieszę, że nie mam synchronizacji filtrów pomiędzy
    > komputerami - d

    Przyznaj się lepiej, że nie umiesz żyć bez czytania tego, co ja piszę...

> [...]
    > dzieci na oczywiste (dla każdego mający minimalne pojęcie o dzieciach)
    > niebezpieczeństwa (np. zostawianie ich bez nadzoru przed półkami z

    Nie, nie pisałeś o niezostawianiu przy półce z chemikaliami, pisałeś o
    niezabieraniu dzieci do sklepu. I ten pomysł wywołał w nas (we mnie, w
    Liwiuszu...) głęboko uzasadniony rechot.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 138. Data: 2013-07-29 08:57:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.07.2013 08:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Cóż, niestety nawet idiota może spłodzić dziecko...

    To kim w takim razie ty jesteś, skoro tobie nie wyszło?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 139. Data: 2013-07-29 09:06:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > To kim w takim razie ty jesteś, skoro tobie nie wyszło?

    Cóż, jak każdy idiota masz problemy z podstawową logiką zdaniową.

  • 140. Data: 2013-07-29 09:07:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Przyznaj się lepiej, że nie umiesz żyć bez czytania tego, co ja piszę...

    Ależ skąd, zaraz sobie tu uaktualnię filtry.

    Generalnie walczę z głupotą, w szczególności fundziacką, ale ty jesteś
    "odporny na wiedzę i trudny do zarąbania" (sztandarowym przykładem była
    twoja deklaracja, że jesteś pedofilem, złożona tylko i wyłącznie
    dlatego, żeby utrzymać w mocy jakieś twój kompletnie nielogiczny wywód).

    > Nie, nie pisałeś o niezostawianiu przy półce z chemikaliami, pisałeś o
    > niezabieraniu dzieci do sklepu. I ten pomysł wywołał w nas (we mnie, w

    Tak. Bo to miejsce niebezpiecznie dla dzieci. Dodatkowo to żadna frajda
    dla dzieci. I jak ma się choć trochę rozumu i nie jest się antypatycznym
    fundziakiem jak ty, to nie ma najmniejszego problemu ze znalezieniem na
    godzinkę lub dwie kogoś, kto się dziećmi zajmie.

    > Liwiuszu...) głęboko uzasadniony rechot.

    Ten wasz rechot był uzasadniony tylko i wyłącznie starym powiedzeniem
    "śmieje się jak głupi do sera.".