  • 1. Data: 2008-10-08 09:59:07
    Temat: nieznany z miejsca pobytu
    Od: "imi" <b...@a...pl>

    Uczestnik sprawy jest nieznany z miejsca pobytu. We wniosku do sadu było
    między innymi napisane :wnioskodawca: imie, nazwisko, adres, uczestnik
    :imie, nazwisko, nieznany z miejsca pobytu. Wnioskowanie o ustanownienie
    kuratora dla nieznanego z miejsca pobytu.

    Później, w uzasadnieniu wniosku była wzmianka w rodzaju: *ostatnie znane mi
    miejscce pobytu uczestnika* to: i tu adres, ponadto oświadczam, że nie są mi
    znane dane personalne członków jego rodziny.

    Sąd po około 2 miesiącach (!!) od złożenia wniosku przysłał pismo z prośba o
    uzupełnienie braków formalnych wniosku poprzez podanie ostatniego adresu
    uczestnika oraz danych personlanycch członków jego najblższej rodziny.

    Jak rozumieć takie pismo? Czy już nie funkcjonuje takie pojęcie jak
    "nieznany z miejsca pobytu"?