  • 11. Data: 2006-01-12 15:22:34
    Temat: Re: niezapłacony mandat a cofnięcie ważności prawajazdy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Piotr" <P...@i...pl> napisał:

    >ale jemu chodziło o to że wojewoda może cofnąć uprawnienia,
    Tymi sprawami zajmije się starosta, a nie wojewoda !

    > ale prawko i tak będzie nieważne
    Całe stwierdzenie jest bzdurą, widać, ze ktoś nie ma zielonego pojecia
    w temacie na który się wypowiada. Co innego jest wazność PJ, a co
    innego jest jego zatrzymanie, a jeszcze czym innym jest copfnięcie
    uprawnień. Na wszystko to potrzebne są zapisy ustawowe.

    Artur Golański

  • 12. Data: 2006-01-12 16:08:05
    Temat: Re: niezapłacony mandat a cofnięcie ważno?ci prawajazdy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Tomek" <k...@o...pl> napisał:

    > A jak komornik zabierze PJ
    Komornik nie ma uprawnień do zabierania PJ.

    > Musi wydać , jak zabierze, kwit że zabrał.
    Bajki piszesz !
    Nawet nie wiesz, ze jeśli policja zatrzymuje PJ, to nie oni oddają !

    Artur Golański

  • 13. Data: 2006-01-12 17:29:46
    Temat: Re: niezapĹ&#65533;acony mandat a cofniÄ&#65533;cie waĹźnoÂści prawajazdy
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Komornik nie ma uprawnień do zabierania PJ.

    > Bajki piszesz !
    > Nawet nie wiesz, ze jeśli policja zatrzymuje PJ, to nie oni oddają !
    >
    > Artur Golański
    No jasne że bajkę napisałem. Szkoda że tego nie zauważyłeś. Tomek

  • 14. Data: 2006-01-12 18:34:00
    Od: "Piotr" <P...@i...pl>

    > Taka odpowiedź sugeruje, że przepisy też łamiesz "dla zasady", bo i tak
    > nie
    > płacisz. Gdyby zabrali takiemu kierowcy PJ to w tym przypadku zrobili by
    > dobrze. Przy takiej postawie być może zatrzymywanie PJ za niezapłacone
    > mandaty wkrótce okaże się rzeczywistością. Zabiorą PJ i nie oddadzą dopóki
    > nie zapłacisz. :-(

    otóż muszę cię zasmucić,źle domniemujesz - przepisy łamie nie dla zasady a
    raczej chyba z głupoty,

    co do płacenia,uważam że ten system jest do dupy więc nie płacę bo dla mnie
    to tylko marnowanie kasy, zresztą skoro prawo jest takie że nie ma przymusu
    to i po co mam płacić?? ;o)

  • 15. Data: 2006-01-12 18:38:22
    Od: "Piotr" <P...@i...pl>

    > uprawnień. Na wszystko to potrzebne są zapisy ustawowe.

    a są takowe, bo on twierdził że weszły w2004 roku

  • 16. Data: 2006-01-12 19:35:15
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Piotr" <P...@i...pl> napisał:

    >a są takowe, bo on twierdził że weszły w2004 roku
    Nie ma, uwierz na słowo lub podaj w jakiej ustawie są takie rewelacje.

    Artur Golański

  • 17. Data: 2006-01-13 15:58:19
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

    > otóż muszę cię zasmucić,źle domniemujesz - przepisy łamie nie dla zasady a
    > raczej chyba z głupoty,

    OK.

> [...]
    mnie
    > to tylko marnowanie kasy, zresztą skoro prawo jest takie że nie ma

    Mogę tylko tyle powiedzieć, że mandaty nie należą do przyjemności i placić
    to chyba nikt nie lubi.

    neelix

  • 18. Data: 2006-01-13 16:10:06
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zabiorą PJ i nie oddadzą dopóki

    > Ale to nic nie zmienia z punktu widzenia kierowcy. PJ potwierdza tylko
    > uprawnienia do kierowania. Nie mając PJ przy sobie można mieć te
    uprawnienia.
    > Tylko to trochę kosztuje. Mandat na przykład, którego się nie płaci. A jak
    > komornik zabierze PJ to zabierze tylko papierek, Uprawnienia pozostają. Bo
    nie
    > zabiera np za punkty tylko za niezaplaconą kasę. Musi wydać , jak
    zabierze, kwit
    > że zabrał. Na tym kwicie musi opisac co zabrał i komu. To tak jakby dał
> [...]

    Ale jak nie masz PJ to nie masz potwierdzenia, że posiadasz uprawnienia.
    Pojazd może być usunięty z drogi na koszt właściciela.

    neelix