  • 11. Data: 2007-01-15 07:28:06
    Temat: Re: nieuczciwy kontrahent - jak odzyskać pieniądze
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 08:07:26 +0100, Kira napisał(a):
    > Re to: MONI| [Sun, 14 Jan 2007 20:13:35 +0100]:

    > 1. Nigdy większych kwot nie fakturować jednorazowo - jeśli
    [...]
    > 5. Przyswoić sobie pojęcia "zaliczka" i "zadatek".

    6. Jeśli wystawiona została faktura, złożyć donos do US - na 99% taki
    złodziej nie miał skrupułów, żeby sobie naszą fakturę i VAT od niej
    wliczyć w koszty... No i jeśli nie jesteś jego jedyną ofiarą, to jest
    duże prawdopodobieństwo że pójdzie na dno.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2007-01-15 09:00:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > wliczyć w koszty... No i jeśli nie jesteś jego jedyną ofiarą, to jest
    > duże prawdopodobieństwo że pójdzie na dno.

    Pójdzie na dno, US zajmie mu cały majątek na grzywny i zaległe
    płatności... i gucio odzyskasz :)

  • 13. Data: 2007-01-15 10:05:00
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 15 sty o godzinie 08:28, na pl.soc.prawo, Jacek Osiecki napisał(a):

    > 6. Jeśli wystawiona została faktura, złożyć donos do US - na 99% taki
    > złodziej nie miał skrupułów, żeby sobie naszą fakturę i VAT od niej
    > wliczyć w koszty...

    Tutaj akurat nie musiało dojść do przestępstwa. Pojęcia: memoriał, "metoda
    kasowa" - oczywiście pomijam w tym aspekcie PK - bo tutaj to by "fakturę
    zaliczyć" należy mieć potwierdzenie zapłaty, ale w przypadku DG osoby
    fizycznej - już niekoniecznie.

    --
    Herbi
    15-01-2007 11:04:59

  • 14. Data: 2007-01-15 12:40:28
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jacek Osiecki [Mon, 15 Jan 2007 07:28:06 +0000 (UTC)]:

    > No i jeśli nie jesteś jego jedyną ofiarą, to jest
    > duże prawdopodobieństwo że pójdzie na dno.

    A razem z nim moja forsa? Dziękuję, postoję ;-) Znacznie
    bardziej zależy mi na uregulowaniu stanu konta, niż na
    jakichś ideologicznych przepychankach 'nu, pagadi!'

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ ~ http://cyber-girl.net ~ ~
    \o)/ * Last Minute! * Wyspa Piratów * AlleCeneo *