  • 1. Data: 2007-01-14 14:38:30
    Temat: czy moze sad anulowac rozdzielnosc majatkowa?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    moja cicocia około 10 lat temu przeprowadziła ze swoim mężem u notariusza
    rozdzielność majątkową, oststnio wujek ma problemy finansowe, (wówczas
    świetnie prosperował) przebywał na zwolnieniu lekarskim, a zarazem
    podpisywał raz na kilka miesięcy jako prezes jakieś ważne dokumenty i teraz
    ZUS, chce mu zabrać ten zasiłek i stąd moje pytanie, czy może Sąd żądać
    likwidacji rozdzielności małżonków, by pokryć zobowiązania jednego z nich?
    Mam nadzieje,że to niemożliwe, ale ktośc nastraszył moją ciocię.
    Proszę o odpowiedz. Dziękuję.
    Pozdr, J.

  • 2. Data: 2007-01-14 14:47:20
    Temat: Re: czy moze sad anulowac rozdzielnosc majatkowa?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Joanna napisał(a):

    > czy może Sąd żądać likwidacji rozdzielności małżonków,

    Nie może.

    --
    @2007 Johnson