  • 11. Data: 2005-05-28 23:08:35
    Temat: Re: nieuczciwa księgowa
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > Na prawie się nie znam ale znam podobną sytuację.
    > Niech ktoś udowodni tej księgowej ile wzięła.
    > Niech ktoś spróbuje od niej to ściągnąć.
    >
    > W tej sprawie,którą znam bankierka oszukała znajomych na ponad 300 tys.
    > (udowodnione tyle).
    > Pieniędzy się nie udało odzyskać.

    może nie było z czego ściągnąć?
    ;) ja mam sytuację, kiedy znany szanowny pan polityk, odebrał materiały do
    kampanii wyborczej (bez zastrzeżeń) i do dziś za nie nie płaci. Nakaz jest,
    on kupuje kolejne budynki, żyje jak lord, a pani prokurator stwierdza, że
    nie będzie ścigać go listem bo "pan polityk nie popełnił czynu
    zabronionego"...
    Gość pieniędzy ma jak lodu, zastrzeżeń co do materiałów nie miał kompletnie
    żadnych, a nie płaci... no bo po co jak i tak nikt nic mu nie zrobi?

    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2005-05-29 11:11:59
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik x napisał:
> [...]
    > Gość pieniędzy ma jak lodu, zastrzeżeń co do materiałów nie miał kompletnie
    > żadnych, a nie płaci... no bo po co jak i tak nikt nic mu nie zrobi?

    No to na co jeszcze czekasz? Dzwoń do UWAGA albo INTERWENCJA - będzie
    niezły reportaż i mu się do dupy dobiorą.

  • 13. Data: 2005-06-25 22:12:50
    Od: maHo <m...@p...net>

    x wrote:

    > no tak, ale tych dowodów jest ok. 6 szt., na 2 lata fałszowania i kwotę ok.
    > 60 000 zł, także niewiele, żeby odzyskać to, co ukradła.

    heh, może akurat te 6 sztuk jest prawdziwe i dlatego je macie?

    pozdrav

    maHo