  • 1. Data: 2004-09-16 08:17:28
    Temat: nietypowe - gdzie jest haczyk ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Dostalem dzisiaj propozycje od Spoldzielni Mieszkaniowej w ktorej mieszkam,
    abym siadl w komisji do przetargu na sprzatanie w zasobach SM (po jednej
    osobie z bloku). No i wszytsko by bylo ladnie i piekne, gdyby nie to, ze mam
    ostro na pienku z SM. I raczej nie jest to ich proba zalagodzenia sytuacji.
    Gdzie moze tkwic haczyk ??

    Fantom

  • 2. Data: 2004-09-16 08:19:20
    Temat: Re: nietypowe - gdzie jest haczyk ?
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Fantom wrote:
> [...]
    > gdyby nie to, ze mam ostro na pienku z SM. I raczej nie jest to ich
    > proba zalagodzenia sytuacji. Gdzie moze tkwic haczyk ??

    hmm moze nigdzie (?)

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"

  • 3. Data: 2004-09-16 09:19:09
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > hmm moze nigdzie (?)

    Watpliwe. Jakby chcieli to braliby 'swoich' ludzi i zalatwiali to jak chca,
    a nie nagle z kontrola odgorna.

    Fantom

  • 4. Data: 2004-09-16 09:48:22
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mam
    > ostro na pienku z SM. I raczej nie jest to ich proba zalagodzenia

    Prosta sprawa. Wybrali Cie bo Cie nie lubia. Jak teraz sam dokonasz wyboru
    ni ebedziesz mogl sie do nich czepiac bo powiedza ze to przeciez twoj wybor
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.

  • 5. Data: 2004-09-16 11:22:57
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > >
    > Prosta sprawa. Wybrali Cie bo Cie nie lubia. Jak teraz sam dokonasz wyboru
    > ni ebedziesz mogl sie do nich czepiac bo powiedza ze to przeciez twoj

    Tylko tyle ? To nie jest zle. Wiem co mamy teraz. Wybiore lepiej albo wogole
    :)

    Fantom

  • 6. Data: 2004-09-16 17:55:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Podejrzewam, ze w ten sposób chcą uniknąć zarzutów z Twojej strony, że źle
    przeprowadzili przetarg. No przecież sam na siebie skarżyć się nie będziesz.