  • 1. Data: 2004-09-16 07:45:16
    Temat: Dodatkowy VAT od umowy
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    Witam

    Zawarłem umowę z biurem pośrednictwa w połowie sierpnia
    tego roku. W umowie mam zapis :

    Zleceniodawca zobowiązuje się do zapłaty Pośrednikowi
    wynagrodzenia w wysokości 3% od wartości przedmiotu umowy.

    Nie ma tu żadnej mowy o dodatkowym podatku VAT który
    mam zapłacić, a pośrednik chce żebym zapłacił dodatkowe
    0,66% wartości kupowanego mieszkania w sumie 3.66%.

    Umowa zawarta była po 1 maja więc nie ma tu mowy o żadnych
    zmianach w prawie. Jak sądzicie jest to zasadne ze strony biura
    pośrednictwa czy mam podstawy żeby to zakwestionować i
    żeby biuro ewentualnie zapłaciło podatek VAT ze swojej prowizji.

    Pozdrawiam
    axell

  • 2. Data: 2004-09-17 05:26:10
    Temat: Re: Dodatkowy VAT od umowy
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "axell" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pośrednictwa czy mam podstawy żeby to zakwestionować i
    > żeby biuro ewentualnie zapłaciło podatek VAT ze swojej prowizji.

    Może to jakoś pomoże
    cenia - cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r.
    o cenach (Dz.U. Nr 97, poz. 1050, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 oraz z 2003 r.
    Nr 137, poz. 1302);

    czyli inaczej mówiąc z vatem

  • 3. Data: 2004-09-17 12:06:12
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    W pamiętnym dla ludzkości mailu cidsno$poh$...@n...news.tpi.pl

  • 4. Data: 2004-09-17 12:07:27
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    W pamiętnym dla ludzkości mailu cidsno$poh$...@n...news.tpi.pl
    znany VIP : pissmejker <p...@t...pl> oświadczył:

> [...]
    > cenia - cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca
    > 2001 r. o cenach (Dz.U. Nr 97, poz. 1050, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204

    Dzięki