  • 31. Data: 2004-06-07 21:37:18
    Temat: Re: nietypowa sprawa - pilne
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncc96ht.esf.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Zauważ, że tego nie wiemy na pewno. Autorzy listu nie opisali tego
    > dokładnie.

    masz calkowita racje Renato, faktycznie juz w pierwszym poscie byla mowa o
    jakiejs radzie wspolnoty. mea culpa :)
    ...jednakze i tak to nie zmienia faktu, ze nie ma sie po co odwolywac. czy
    zezwolenie jest czy go nie ma - nieistotne. poziomo rozwieszony dipol nie
    podlega prawu budowlanemu, ustawa umozliwia uzywanie radia (i nie precyzuje
    czy odbiornika czy nadajnika), radioamatorzy nie potrzebuja homologacji,
    najbardziej pobozna petycja wspolnoty czy regulamin wlasciciela budynku nie
    moze dzialac wbrew ustawie - ergo k.c.
    swego czasu sledzilem podobne sprawy w calym kraju i (z tego co wiem) zadne
    kolko rozancowe czy komitet zbowidowcow nie wygral. co najwyzej
    administracja zgnoila radiowca paskarskimi oplatami za uzytkowanie kawalka
    dachu. tu antena nie zajmuje w ogole przestrzeni dachu.
    czy gdzies moj tok rozumowania jest niewlasciwy?

    pozdro
    ape

    pozdro
    ape

  • 32. Data: 2004-06-08 11:22:41
    Temat: Re: niepodlaczona antena - zaklocenia - mozliwe?
    Od: McZapkie <M...@k...pl>

    Tak, moze. Przeciez to kawal przewodnika,
    dziala na podobnej zasadzie jak direktory i reflektory w antenach
    UKF tylko tamte umieszczone sa we wlasciwej odleglosci
    i maja wlasciwa dlugosc.

    Mc

    ps. fut na fizyke

  • 33. Data: 2004-06-08 12:37:24
    Od: Andrzej Lewandowski <alewando_tego_nie@oddpost_tego_tez_nie.com>

    Moze.

    A.L.

  • 34. Data: 2004-06-09 11:32:12
    Od: SkunkWeed <n...@h...com>

    Ciąg dalszy sprawy:
    Dziś dostałem nakaz demontażu mimo, że jest stwierdzone, że nie jest to
    źródłem zakłóceń. W przypadku jak nie zdejmę anteny, to zdemontują ją na mój
    koszt. Podpierają się art. 20 Ustawy o Własnośći Lokali z dnia 24.06.1994r.
    (Dz. U. z 2000r nr 80 poz 903.
    Co mam zrobić? Zdjąć i połozyć uszy po sobie a ciemnogód wygra, czy poczekać
    aż sami zdejmą i pozwać ich za naruszenie własnosci prywatnej i zniszczenie
    mienia? Koszt takiej anteny to około 1000pln.
    Odpuścić, czy iść dalej?
    Dzięki za opinie, Michał