eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieodebrana paczka › nieodebrana paczka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Yenefer" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nieodebrana paczka
    Date: Wed, 1 Oct 2003 09:39:22 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 11
    Sender: y...@b...pl@rr214.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <ble0rk$tb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: rr214.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1064994484 939 80.50.104.214 (1 Oct 2003 07:48:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Oct 2003 07:48:04 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:167523
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Mam pytanie: czy nieodebranie paczki
    przesyłanej za pobraniem przez sklep internetowy moze miec jakies prawne
    konsekwencje lub narazic mnie na koszty? Zlozylam zamowienie w sklepie
    online, probowalam sie potem z nimi skontaktowac, potwierdzic we jakis
    sposob, spytac o termin realizacji zamowienia.Niestety nikt nie odpowiadal
    na moje maile. Czy fakt iz pozostawialam na stronie internetowej zobowiazuje
    mnie do odbioru tego co oni mi ew przysla? Nie chce kupowac w sklepie w
    ktorym nie dbaja o klienta, gdyz moge miec potem takie same problemy z ew
    zwrotem czy reklamacja jak z potwierdzeniem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1