  • 11. Data: 2010-01-22 09:09:14
    Temat: Re: nieodbierane avisa z policji
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    GUB pisze:

    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:hjbk0f$1od$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > I to jest właśnie problem, przyjmijmy że ktoś celowo wrzucił nie tam
    > gdzie trzeba to awizo ...

    Dlatego ja zgłaszam takie rzeczy - żeby mieć tzw. "dupochron". Jeśli np
    dostaję awizo powtórne, a nie dostałem pierwszego, to zgłaszam to na
    poczcie a jesli powtórzy się kolejny raz to reklamuję. w takim przypadku
    jest informacja, że mogłeś rzeczywiście nie otrzymać awiza, bo z jakiś
    powodów ci go nie dostarczono....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2010-01-22 19:03:14
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "GUB" <j...@o...pl> napisał
    >
    > W obenym stanie prawny, policjant zapyta gdzie mieszasz. Jeśli nie masz
    > w tym miejscu aktualnego meldunku, a zamieszkujesz - ukara Cię za
    > wykroczenie. Jeśli go okłamiesz i udowodnią Ci to, równiez dostaniesz
    > karę za wykroczenie.

    A jak mieszkam w innym kraju?

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 13. Data: 2010-01-23 01:12:14
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote > A jak mieszkam w innym
    kraju?

    To masz im powiedzieć gdzie dokładnie w innym kraju (aby mogli do Ciebie
    list napisać), a jak udowodnią, że kłamałeś to wiesz co...