  • 1. Data: 2003-03-20 22:58:04
    Temat: nielegalne programy - kontrole i odpowiedzialnosc
    Od: "sd" <s...@p...onet.pl>

    witam

    kto i w oparciu o jakie przepisy jest uprawniony do dokonywania kontroli
    legalnosci oprogramowania (w domu lub w firmie)?
    kto jest odpowiedzialny i w jaki sposob za posiadanie w/w i wykorzystanie w
    pracy - uzytkownik, informatyk firmowy, wlasciciel firmy?
    te i wiele kolejnych pytan na ten temat
    gdzie moge znalexc jakies informacje (net, ksiazki, artykuly)?

    pzdr
    sd

  • 2. Data: 2003-03-21 02:54:35
    Od: "[ fazer is now websafe ]" <w...@m...one.pl>