  • 31. Data: 2008-12-05 13:14:35
    Temat: Re: niechciany lokator
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Mieszkal, ale sie wyprowadzil. Jak tysiace innych lokatorow.

    A masz na to jakiś dowód, bo on twierdzi, że się nie wyprowadził.
    Raport policji tez twierdzi, że on twierdzi, że rzeczy sam z domu nie
    wyniósł, po za tym twierdzi tez, że parę co cenniejszych zginęło.

  • 32. Data: 2008-12-05 13:16:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Na jakiej podstawie ma wrocic do nieswojego mieszkania, z ktorego sie
    > wyprowadzil i nie uzytkuje?

    bo się nie wyprowadził i użytkuje a sąd z komornikiem przywrócą mu
    posiadanie.
    Na twój koszt oczywiście. Sheraton jak najbardziej pozostaje w mocy.

    > Ta, moze jeszcze w Emirates Palace i 70 miliardow dolarow z materaca,
    > hehehe:)))

    Było nie ruszać nei swoich rzeczy nie miałbyś kłopotów.

  • 33. Data: 2008-12-05 13:18:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Ta, moze o 70 miliardow dolarow:)))
    > Niby na jakiej podstawie ma mnie scigac, a nie Gozdzikowa?

    bo to ty się włamałeś do mieszkania będącego w czyimś posiadniu.
    Dodatkowo będziesz odpowiadał karnie za włamanie i naruszenie miru domowego.
    O ile sąd może nie dać wiary w 20 tyś jak tego poszkdowany nie
    uprawdopodobni, to w papierach będziesz miał nasrane na 100%.

  • 34. Data: 2008-12-05 13:35:23
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 5 Gru, 14:14, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > A masz na to jakiś dowód, bo on twierdzi, że się nie wyprowadził.

    A od kiedy to trzeba udowadniac swoja niewinnosc?

    > Raport policji tez twierdzi, że on twierdzi, że rzeczy sam z domu nie
    > wyniósł, po za tym twierdzi tez, że parę co cenniejszych zginęło.

    Moze tez twierdzic, ze jest hinduska ksiezniczka - skutek podobny.

  • 35. Data: 2008-12-05 13:38:26
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 5 Gru, 13:39, przypadek <p...@g...pl> wrote:

    > Nie żołądkuj się ogólnie, bo jakby to było takie proste, to nie byłoby
    > w polsce setek a może i tysięcy kamienic mających prywatnego
    > właściciela, który nie może sobie poradzić z "wyprowadzeniem"
    > lokatorów.

    Nie zoladkuje sie - zagajam akademicka dyskusje:)
    Sa tez tacy wlasciciele, ktorzy radza sobie swietnie. Problemy maja
    glownie legalisci z miekkim sercem.

  • 36. Data: 2008-12-05 13:42:29
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 5 Gru, 14:18, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Dodatkowo będziesz odpowiadał karnie za włamanie i naruszenie miru domowego.

    Wlamanie? A ktory to art. KK???

    P.S.
    Naruszenie miru trzeba jeszcze udowodnic. Slowo szanowanego obywatela
    przeciwko slowu jakiegos bumelanta:)

  • 37. Data: 2008-12-05 14:00:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > A od kiedy to trzeba udowadniac swoja niewinnosc?

    > Moze tez twierdzic, ze jest hinduska ksiezniczka - skutek podobny.

    niepodobny
    bo to, że nie jest hinduska księżniczką to widać, a to, że nie miał
    nigdy 20 tyś nie widać. A bekniesz ty.

  • 38. Data: 2008-12-05 20:00:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Dec 2008, Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Ale skad sad bedzie wiedzial, ze nastapilo naruszenie posiadania?

    Z zeznań świadków.
    Sąsiadów, listonosza, inkasentów elektrowni i gazowni..

    pzdr, Gotfryd