  • 1. Data: 2008-08-20 14:08:39
    Temat: niechciane listy
    Od: "miffy" <m...@m...eu>

    może niewiele ma to z prawem wspólnego ale licze na poradę :)
    Na mój adres przychodzą zwyle listy dla kogoś, kto tu nie mieszka. Listy te
    są z zagranicy ale bez adresu zwrotnego. Dziś właśnie znów przyszedł taki
    list zwykły i tym razem z adresem zwrotnym. Chciałabym więc, by wrócił do
    adresata z adnotacją, że nikt taki pod danym adresem nie mieszka. Czy poczta
    polska przyjmuje zwroty? Kiedyś były w skrzynkach takie przegrody na zwroty
    ale w tych europejskich już ich nie ma.

  • 2. Data: 2008-08-20 14:10:15
    Temat: Re: niechciane listy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    miffy pisze:
> [...]
    > mieszka. Czy poczta polska przyjmuje zwroty? Kiedyś były w skrzynkach
    > takie przegrody na zwroty ale w tych europejskich już ich nie ma.

    Wrzuć do skrzynki na listy z odpowiednią adnotacją (ale nie ręczę za
    ten sposób: całkiem niedawno tak zwracane listy przychodziły ponownie do
    adresata :)

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-08-20 14:44:01
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 20 Sie, 16:08, "miffy" <m...@m...eu> wrote:
> [...]
    > polska przyjmuje zwroty? Kiedyś były w skrzynkach takie przegrody na zwroty

    Ja przekreślam grubym markerem adres adresata, piszę obok wołami
    "zwrot", coś w stylu "adresat nie mieszka pod tym adresem" i wrzucam
    do zwykłej skrzynki na wysyłane listy - jeszcze żaden nie wrócił, choć
    niewykluczone że lądują w koszu ;)

    --
    Regards
    Matt