  • 11. Data: 2021-07-06 18:36:05
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2021 o 18:27, J.F pisze:

    > Zgrabne, ale ja chcialem uzyc slowa na C, a nie na D ...

    Aż boję się zapytać jak chciałeś nazwać organ. Czyżby chodziło ci o
    podobiznę zbyszka ch?

    > Slusznie, ale to juz jednak inny paragraf :-)

    Czyli doszliśmy do wniosku, że nie znieważa a gwałci - nie wiem czy
    p.o.rezydent będzie zadowolony:P

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-07-06 20:59:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-06 o 09:45, J.F pisze:

    > Dobra zmiana w sadach przynosi efekty
    >
    > https://tvn24.pl/poznan/kalisz-wyrok-w-sprawie-zniew
    azenia-prezydenta-andrzeja-dudy-nastolatkowie-skazan
    i-5135050

    Chcecie oglądać porozwieszane na płotach plakaty z ćwarzami uważających
    się za "wielkich panów"? Ja nie.
    Ponadto ten kto jest donosicielem to powinien też za to ponieść
    konsekwencje.
    Jak kiedyś mówiono na donosicieli-szpieg czy jeszcze jakoś?

    --
    animka

  • 13. Data: 2021-07-06 21:01:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    azenia-prezydenta-andrzeja-dudy-nastolatkowie-skazan
    i-5135050

    > Trzeba mieć nie po kolei w głowie żeby wyrok w tej sprawie powiązać z
    > tzw. "dobrą zmianą".

    Nie zrozumiałeś ironii?

    --
    animka

  • 14. Data: 2021-07-06 21:06:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-06 o 12:39, J.F pisze:

    > Czyli zamiast "uwazam, ze prezydent to skonczony ****" to jak sie
    > wyrazic? :-)
    >

    > Ale ale ... czy "jebac prezydenta" to go jakos zniewaza?
    >
    > Wiem, "kochac" to przeciez taki kulturalny synonim :-)

    Dobre :-)

    Tylko wsioki są mściwe, zawistne.
    Powypuszczali prawdziwych bandytów i złodziei z więzień i pouniewinniali.
    Nie ma to jak "sami swoi".

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-07-06 21:14:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-06 o 18:28, Astralny Rębajło pisze:

    > Pomijając co oni tam gadali, pamiętam lat 10-15 temu
    > pod banerem/plakatem widziałem notkę: za zniszczenie
    > mandat 500pln.

    A zapytali przedtem czy ludzie chcą oglądać te plakaty? Po co
    zaszczywają płoty i podtykają ludziom bezczelnie przed oczy?

    > Niedługo Szreku zaczniesz uzasadniać sranie na chodniku.

    Chyba psa-jak nie wytrzyma z dojściem do odpowiedniego miejsca.

    --
    animka

  • 16. Data: 2021-07-06 23:27:12
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 06.07.2021 12:39, J.F wrote:

    > Czyli zamiast "uwazam, ze prezydent to skonczony ****" to jak sie
    > wyrazic? :-)

    Czy wyrażanie własnego zdania o kimś, w dowolnie obelżywych epitetach,
    może być podciągnięte pod znieważenie tego kogoś? Chodzi mi o sytuację,
    w której jasno wynika, że ktoś wyraża swoje zdanie a nie jakąś
    niepodważalną prawdę objawioną. Chyba zrozumiałbym gdyby wyrażenie
    publicznie własnego zdania z użyciem wyrazów uznawanych za wulgarne
    zostało podczepione pod art. 141 k.w. Ale czy jest jakaś granica w
    wyrażaniu własnego zdania o kimś słowami wulgarnymi, które nie da się
    obronić przez zarzutem znieważenia tego kogoś? Przecież można powiedzieć
    publicznie do kogoś "nie jest pan głupi". W zależności od intonacji,
    kontekstu, sposobu wypowiedzi być może pół Polski będzie wiedziało, że
    jednak głupi jest chociaż z zapisanego zdania tak nie będzie wynikało.

    JaceK

  • 17. Data: 2021-07-07 08:33:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2021 23:27:12 +0200, JaceK napisał(a):

    > Ale czy jest jakaś granica w
    > wyrażaniu własnego zdania o kimś słowami wulgarnymi, które nie da się
    > obronić przez zarzutem znieważenia tego kogoś?

    W każdym systemie prawnym tą granicę wyznacza sąd, roztrząsając
    okoliczności w każdym indywidualnym przypadku.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 18. Data: 2021-07-07 12:55:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2021 18:36:05 +0200, Shrek wrote:

    > Aż boję się zapytać jak chciałeś nazwać organ.

    No tak jakos ... organowo :-)

    > Czyli doszliśmy do wniosku, że nie znieważa a gwałci - nie wiem czy
    > p.o.rezydent będzie zadowolony:P

    Ale nie ma jakies dyspensy, ze przeciez wszyscy wiedzą, ze tu nie
    chodzi o to, a by gwałcic, wiec to zadne nawoływanie do przestepstwa?

    J.

  • 19. Data: 2021-07-07 12:57:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2021 09:28:00 -0700 (PDT), Astralny Rębajło wrote:

    > Pomijając co oni tam gadali, pamiętam lat 10-15 temu
    > pod banerem/plakatem widziałem notkę: za zniszczenie
    > mandat 500pln.

    Tak ogolnie, to chyba sie nalezy, z przepisow ogolnych (uszkodzenie
    mienia) i byc moze wyborczych.

    No chyba, ze plakat tanszy, to 500zl wydaje mi sie nieuzasadnione.
    (dodac koszta uslug).

    J.

  • 20. Data: 2021-07-07 17:48:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2021 o 12:55, J.F pisze:

    > No tak jakos ... organowo :-)

    charmonijnie;)

    > Ale nie ma jakies dyspensy, ze przeciez wszyscy wiedzą, ze tu nie
    > chodzi o to, a by gwałcic, wiec to zadne nawoływanie do przestepstwa?

    No i co z tego, że wszyscy wiedzą? Wszyscy wiedzą na przykład że
    wszystkie prawa p.o.remiera ogłoszone na tłiterze są z dupy wzięte a
    policji to nie przeszkadza. Będzie rozkaz to wyjdzie ciarka i będzie
    tłumaczył, ze aresztowano 1000 julek które usiłowały zgwałcić zbiorowo
    naczelnika.

    --
    Shrek