  • 1. Data: 2006-02-01 23:30:24
    Temat: nazwa firmy
    Od: Marcin<s...@g...com>

    witam
    jestem w trakcie zakladania wlasnej dzialalnosci gospodarczej polegajacej na
    tworzeniu i promocji stron internetowych

    i chcialbym sie dowiedziec czy nazwa firmy EONET jest zgodna z prawem ??

    chodzmi mi dokladnie o to czy nie konfliktuje z portalem ONET

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-01 23:52:31
    Temat: Re: nazwa firmy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Marcin napisał(a):
    > i chcialbym sie dowiedziec czy nazwa firmy EONET jest zgodna z prawem ??
    > chodzmi mi dokladnie o to czy nie konfliktuje z portalem ONET

    To po części zależy od profilu działalności. Jeśli uruchomisz portal
    www.eonet.pl i będziesz się zajmować tym samym co Onet, to pewnikiem
    będziesz mieć proces :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-02-02 02:14:23
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Thu, 02 Feb 2006 00:52:31 +0100, scream napisał(a):

    > To po części zależy od profilu działalności. Jeśli uruchomisz portal
    > www.eonet.pl i będziesz się zajmować tym samym co Onet, to pewnikiem
    > będziesz mieć proces :)
    hmm i powaznie moze taki proces przegrac?
    Nawet jesli sie nazywa powiedzmy Eugeniusz Oleksy i chcial miec nazwe
    kojarzona z siecia: net i wymawia to jako EO- net?
    Z czego taki proces wynika i jak sie to cos ma do zupelnie przypadkowych
    sytuacji (w powyzszej mogl w pierwszej chwili nie skojarzyc nawet
    podobienstwa z onetem)
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 4. Data: 2006-02-02 06:28:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    JFK napisał(a):
    > hmm i powaznie moze taki proces przegrac?

    Oczywiście, że tak.

    > Nawet jesli sie nazywa powiedzmy Eugeniusz Oleksy i chcial miec nazwe
    > kojarzona z siecia: net i wymawia to jako EO- net?

    Nie ma to znaczenia, ważny jest człon "onet".

    > Z czego taki proces wynika i jak sie to cos ma do zupelnie przypadkowych
    > sytuacji (w powyzszej mogl w pierwszej chwili nie skojarzyc nawet
    > podobienstwa z onetem)

    Nie ma, że nie mógł skojarzyć. Bo jakby wprowadził na rynek napój
    gazowany, "przypadkiem" nazwany Coca-Coła (zamiast Coca-Cola) to też by
    było, że nie wiedział i czy może przegrać proces? :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-02-02 22:09:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 02 Feb 2006 07:28:51 +0100, scream napisał(a):

    > Nie ma to znaczenia, ważny jest człon "onet".
    Nie, ważny jest człon "net" - ICNPTZ?
    A przykład z Coca-Colą zamień na Coca-banga, Coca-choco itp.
    Spodziewałbyś się zakazu używania nazwy o wspólnym członie "Coca"?

    --
    pozdro
    poreba