  • 1. Data: 2006-02-01 22:43:33
    Temat: Prośba o podstawe prawną - Nieuczciwa konkurencja
    Od: "jajacie" <s...@m...com>

    Na jednym z portali napisałem złą opinie na temat jakiejś knajpy. Post
    oczywiscie skasowano i przysłano mi z portalu maila ze post został
    skasowany itd ale najbardziej interesuje mnie to:

    " W przypadku braku kontaktu, opinie zostaną zablokowane na stałe. W związku
    z tym, że zachodzi podejrzenie "nieuczciwej konkurencji" dane dotyczące
    negatywnych opinii mogą zostać przekazane odpowiednim organom ścigania. "

    Rozumiem ze jesli upre sie przy swojej opini to prokuratura zbada czy nie
    jestem z nieuczciwej konkurencji. Tak ??

    Wychodzi na to ze kazda zła opinia traktowana jest jakby była zamieszczana
    przez nieuczciwą konkurencję.
    Moge Was prosic o podanie podstawy prawnej związanej z ta nieuczciwą
    konkurencją o której mi napisali ???

  • 2. Data: 2006-02-01 22:54:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    jajacie [###s...@m...com.###] napisał:
> [...]
    > zamieszczana przez nieuczciwą konkurencję.
    > Moge Was prosic o podanie podstawy prawnej związanej z ta nieuczciwą

    Przykro mi, ale wydaje mi się, że portalowi się coś po... . O
    nieuczciwej konkurencji mogli byśmy mówić, gdybyś był konkurencyjnym
    do tej knajpy przedsiębiorcą. Jak rozumiem jesteś niezadowolonym
    klientem.

    Ogólnie normuje to USTAWA z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
    nieuczciwej konkurencji.