  • Data: 2007-11-23 14:09:17
    Temat: nazwa domeny - prawo do własności
    Od: "przempo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    gnębi mnie następujacy problem: jestem właścicielem domeny o nazwie
    "costam.pl" zapłaciłem za te nazwe i za jej utrzymanie więc jak mniemam
    stanowi ona moją własność - czy zamieszczenie linku(podanie nazwy
    domeny) do mojej strony w innej witrynie www BEZ mojej zgody stanowi
    naruszenie prawa w jakimkolwiek zakresie?

    byłbym wdzięczny za przybliżenie tematu

    pozdrawiam
    Przemysław Czaja