  • 1. Data: 2006-12-11 11:12:07
    Temat: nazwa domeny
    Od: Pi23 <p...@t...pl>

    Mam pytanie odnosci nazwy domeny jaka moge uzyc.
    Zalozmy, ze chce sprzedawac komputery Apple w polsce - chce zalozyc
    sklep internetowy z domena o nazwie www.applepolska.pl albo
    applepolska.com albo salonapple.pl itp. Czy mam prawo uzyc w nazwie
    domeny slowa "apple" ? Oczywiscie to tylko przyklad- analogicznie czy
    moglbym zrobic domene www.salonphilips.com i sprzedawac tam sprzet tylko
    i wylacznie firmy philips? Zalozmy, ze sprzet ten importowalbym na
    wlasna reke z zagranicy.

    A kolejne pytanie to czy moglbym w ogole sprzedawac tylko i wylacznie
    nowy sprzet apple czy philips czy moze musialbym miec jakies zezwolenia
    od tej firmy?

  • 2. Data: 2006-12-11 11:12:52
    Temat: Re: nazwa domeny
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 12:12:07 +0100, Pi23 napisał(a):

    > A kolejne pytanie to czy moglbym w ogole sprzedawac tylko i wylacznie
    > nowy sprzet apple czy philips czy moze musialbym miec jakies zezwolenia
    > od tej firmy?

    I jeszcze jedno pytanie: ile razy chcesz zadać ten sam temat na grupie???!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl