  • 1. Data: 2006-12-13 15:43:08
    Temat: Żydzi mnie atakują (4)
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Komenda Powiatowa Policji
    w Świdnicy Świdnica dnia 8 grudnia
    2006 r.
    G-I-5500/13/06/RC

    Niedźwiecki Jarosław
    Świdnica

    Informuję, że wniosek dowodowy złożony przez Pana w dniu 8 grudnia
    2006 r. polegający na ustaleniu adresu Grażyny Mikłaszewicz, która
    za pośrednictwem e-maila powiadomiła o treściach znieważających
    osoby narodowości żydowskiej i przesłuchaniu tej osoby, został
    oddalony na podstawie art.170 par. 1 ust. 3 i par. 3 kpk z uwagi na to,
    że dowód ten jest nieprzydatny do stwierdzenia danych okoliczności.
    Przestępstwo, o którym zawiadomiła osoba przedstawiająca się jako
    Grażyna Mikłaszewicz jest ścigane z urzędu. Podstawa wszczęcia
    postępowania o ten czyn może być dowolna, nawet anonim.
    Prowadzone w tej sprawie śledztwo dostarczyło przekonujących
    dowodów popełnienia przedmiotowego czynu. Odnośnie zakwestionowanych
    treści wypowiedziała się przedstawicielka organizacji skupiającej
    osoby narodowości żydowskiej. Jej zdanie ma daleko większe znaczenie
    od opinii przypadkowej osoby, jako że reprezentuje pogląd wielkiej
    grupy.

    Naczelnik Sekcji
    dw. z Przestępczością Obrotu Gospodarczego
    Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy
    nadkom. mgr Robert Brożyna

    --------------------------------
    Nie wypada mi w tym przypadku nic innego, jak złożyć doniesienie o
    popełnieniu przez policję i prokuraturę przestępstwa. polegającego
    na podżeganiu Żydów do nienawiści przeciwko Polakom. W piątek
    będę chciał dowiedzieć się, co takiego podsunięto p. Włodarczyk
    z Instytutu Dziedzictwa Kultury Żydowskiej w Warszawie, że uwierzyła
    ona, że popełniłem wobec niej przestępstwo. Mi jakoś do tej pory
    odmawia się szczegółowego sprecyzowania zarzutów, stale odwołując
    się do jakiś nagromadzonych przez policję wydruków. Zamierzam
    również wnieść o zapoznanie się i uwzględnienie opinii
    internautów na temat działań policji i prokuratury w Polsce,
    odnośnie uważania wszystkich patriotów za wariatów. przekazując im
    wątek internauty o tytule "Boukun w Tworkach", liczący na dzień
    dzisiejszy 48 wypowiedzi. Może p.Brożyna i p.asesor Miklasiewicz
    dołączą się do dyskusji w miejscach do tego przeznaczonych? Zdania
    internautów mają daleko większe znaczenie od opinii napuszczonej na
    mnie przez policję Żydówki, jako że reprezentują poglądy wielkiej
    społeczności Polaków. Chyba, że policja ma racje, iż Żydów jest
    w Polsce więcej niż Polaków i tylko ci mają prawo do wyrażania
    swoich poglądów?

    Obrońca Praw Obywatelskich
    boukun

    http://boukun-pl.blogspot.com/

  • 2. Data: 2006-12-13 19:46:47
    Temat: Re: Żydzi mnie atakują (4)
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Zdania internautów mają daleko większe znaczenie od opinii napuszczonej na
    mnie przez policję Żydówki, jako że reprezentują poglądy wielkiej
    społeczności Polaków.

    Osobiście mam do Żydów wielki szacunek. Pamiętaj, że w czasie, kiedy Twoi
    przodkowie ganiali z maczugami po lesie i srali tam, gdzie jedli, to każdy
    Żyd umiał czytać, pisać, wiedział, jak dbać o higienę i był ogólnie
    wykształconym obywatelem. Nie jestem Żydem Boukun, ale mam nadzieję, że
    szybko Cię zamkną i zablokują Ci dostęp do swobodnych wypowiedzi. Jestem
    zdania, że to własnie takim , jak Ty, za wypowiedzi i szerzenie głupiej,
    niepopartej niczym nienawiści powinno sią zabierać prawa obywatelskie.
    Mógłbyś się od Żydów wiele nauczyć... To tyle, nie będę więcej karmił
    trolla...

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2006-12-13 21:03:00
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Mógłbyś się od Żydów wiele nauczyć... To tyle, nie będę więcej karmił
    > trolla...

    To po co zaczynasz?

  • 4. Data: 2006-12-13 21:24:17
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    A Ty jesteś z Samoobrony ? To im przeszkadza swoboda wypowiedzi, chyba
    jeszcze mamy odrobinę demokracji i kazd ma prawo wypowiadac swoje myśli,
    nawet niezgodne w Twoimi przekonaniami.

    Pozdro SP

  • 5. Data: 2006-12-13 21:58:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Dec 2006 22:24:17 +0100, Slawek napisał(a):

    > A Ty jesteś z Samoobrony ? To im przeszkadza swoboda wypowiedzi, chyba
    > jeszcze mamy odrobinę demokracji i kazd ma prawo wypowiadac swoje myśli,
    > nawet niezgodne w Twoimi przekonaniami.

    Nie. Polecam lekture kodeksu karnego. Pod niektore artykuly podpadaja
    wypowiedzi tego oszoloma "boukuna". Jego kumpla po fachu, Bubla, zawiezli
    juz do Tworek na badania. Moze i jego zawioza. Idiotow trzeba tepic!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-12-13 22:19:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...pl> napisal(a):

    > Nie. Polecam lekture kodeksu karnego. Pod niektore artykuly podpadaja
    > wypowiedzi tego oszoloma "boukuna". Jego kumpla po fachu, Bubla, zawiezli
    > juz do Tworek na badania. Moze i jego zawioza. Idiotow trzeba tepic!

    Nie, jego uznano za bez wątpliwości poczytalnego. :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-12-13 23:28:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Nie wiem co napisałeś na temat Żydów, ale prowadzący postępowanie ma rację. Jest
    to przestępstwo ścigane z urzędu, a więc nie ma sensu podejmować jakiś
    skomplikowanych działań mających na celu ustalenie osoby, która powiadomiła.
    Gdyby podała swój adres, to wówczas nabyła by uprawnienia zawiadamiającego czy
    też pokrzywdzonego. Ale w niczym by to faktu popełnienia przestępstwa nie
    zmieniło.

  • 8. Data: 2006-12-14 01:08:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in message