  • 1. Data: 2006-12-11 11:09:07
    Temat: Fotka z fotoradaru, a obcokrajowiec
    Od: "SOTB" <o...@p...was>

    Dostałem niedawno fotkę z fotoradaru. Co prawda nietrudno mnie rozpoznać,
    ale gdybym podał dane jakiegoś obcokrajowca, którego znam np. z Chorwacji?
    Wiadomo, że jeśli to nie ja kierowałem, to muszę wskazać kierującego.
    Dostanie gostek punkty karne i mandat?

    SOTB

  • 2. Data: 2006-12-11 12:23:18
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru, a obcokrajowiec
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    Podaj dane ruska i śpij spokojnie bo nie mamy z nimi stosownych umów ;)