  • 1. Data: 2006-12-13 16:47:07
    Temat: Taki Casus
    Od: n...@p...onet.pl

    Klient podpisuje umowę z operatorem.
    Nie jest to MinusGSM ani PomysłGSM
    tylko OkresGSM.
    Podczas zawierania umowy klient prosi o wszystkie załączniki.
    Przedstawiciel informuje, że zaraz poda
    tylko prosi o podpisanie umowy.
    Umowa zawiera oświadczenie o treści:
    Oświadczenie:
    Oswiadczam, że otrzymałem, zapoznałem się i akceptuję Regulamin [...], CEnnik
    Usług Telekomunikacyjnych, Warunki Oferty Promocyjnej, które stanowia załacznik
    do niniejszej Umowy [...]

    W umowie z OkresGSM nie ma żadnej wzmianki o karze umownej (ale MinusGSM i
    PomysłGSM mają - ciekawe co?).
    Wzmianka zapewne znajduje sie w którymś załaczniku. O czym klient nie wie bo
    skąd?
    Klient zawiera umowę, i wychodzi nie otrzymawszy załączników.
    Klient po zerwaniu umowy odmawia zapłaty kary umownej, bo o takowej nie był
    poinformowany gdyż nie dostarczono mu załączników, a swym podpisem poświadczył
    nieprawdę.

    Czy ma rację?
    Co mu grozi za "pośwadczenie nieprawdy" - do czego się zresztą przyznaje.

  • 2. Data: 2006-12-13 16:54:23
    Temat: Re: Taki Casus
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Klient zawiera umowę, i wychodzi nie otrzymawszy załączników.

    Otrzymał, otrzymał. Nawet podpisał, że otrzymał ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2006-12-13 17:02:56
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    n...@p...onet.pl napisał(a):
    > Co mu grozi za "pośwadczenie nieprawdy" - do czego się zresztą przyznaje.

    że nikt mu nie uwierzy że nie otrzymał
    a reszta pytań - klient jest konsumentem?

    KG

  • 4. Data: 2006-12-14 09:45:44
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 13-12-2006 o 17:54:23 Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Otrzymał, otrzymał. Nawet podpisał, że otrzymał ;))

    Gdyby wiedzial, ze jeden sie gdzies zawieruszyl (ten z kara) nie podpisal
    by umowy. Wada oswiadczenia woli.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2006-12-14 11:28:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Otrzymał, otrzymał. Nawet podpisał, że otrzymał ;))

    Nie, jeśli w umowie nie wymieniono tych doręczonych klientowi załączników, to
    podpis na pokwitowaniu jest jedynie dowodem tego, że otrzymał jakieś załączniki.
    Może równie dobrze przed sądem pokazać ulotkę promocyjną i oświadczyć, ze to był
    ten załącznik, który dostał. Wówczas naliczenie kary będzie bezpodstawne.

  • 6. Data: 2006-12-15 12:37:55
    Od: n...@p...onet.pl

    > że nikt mu nie uwierzy że nie otrzymał
    > a reszta pytań - klient jest konsumentem?

    Klient jest zapobiegawczy i każdą transakcję rejestruje za pomocą ukrytej
    kamery