  • 31. Data: 2008-09-27 12:09:01
    Temat: Re: nazi salute
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    news:gbl6ef$37i$1@inews.gazeta.pl...
    > A poza tym ja jestem jednak za wolnością słowa. Jak ktoś jest na tyle
    > głupi by wierzyć (myśleć) że nazizm czy komunizm jest ok, nie wierzyć w
    > obozy koncentracyjne, czy tez myśleć że hitler czy stalin to wielkie
    > geniusze, to jest jego sprawa. należy mu tylko współczuć. Prawem czyiś
    > myśli się nie zmieni.

    A ja myślę, że jednak są pewne granice tej wolności słowa i pewnych rzeczy
    lekceważyć nie wolno. Wierzyć w nazizm czy komunizm każdy może sobie w swoim
    domu przy zamkniętych drzwiach, wtedy rzeczywiście tylko współczuć. Jeśli
    pokazuje to innym ludziom, wtedy krótka piłka. Nie ma usprawiedliwienia dla
    głupoty, polegającej na popełnieniu wbrew historii tego samego błędu
    zaniedbania drugi raz.

  • 32. Data: 2008-09-27 12:30:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    strach pisze:

    > Nie ma usprawiedliwienia dla głupoty, polegającej na popełnieniu wbrew historii
    > tego samego błędu zaniedbania drugi raz.

    Jedyne czego uczy historia. to że człowiek niczego z historii się nie
    nauczył i nie nauczy.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 33. Data: 2008-09-27 13:26:11
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    > Jedyne czego uczy historia. to że człowiek niczego z historii się nie
    > nauczył i nie nauczy.

    Tylko niech to będzie puenta a nie kontrargument.

  • 34. Data: 2008-09-27 17:43:04
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Johnson <j...@n...pl> pisze:

    > Jedyne czego uczy historia. to że człowiek niczego z historii się nie
    > nauczył i nie nauczy.

    Czyli sugestie Mikkego że Europa się zupełnie niczego
    nie "nauczyła od Hitlera" są w 100% słuszne?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Kto pyta, ten nie błądzi.

  • 35. Data: 2008-09-27 19:00:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Czyli sugestie Mikkego Ĺźe Europa siÄ? zupeĹ?nie niczego
    > nie "nauczyĹ?a od Hitlera" sÄ? w 100% sĹ?uszne?

    Jest też takie powiedzenie:
    "Historia powtarza się jako farsa"

  • 36. Data: 2008-09-27 21:19:24
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Do kogo.

    Sprawdź co to swastyka jest najlepiej!

    *piotr'ek*

  • 37. Data: 2008-09-27 21:48:31
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote in message
    > Sprawdź co to swastyka jest najlepiej!
    > *piotr'ek*

    Przecież właśnie powoływałem się na opis w Wikipedii, to ten sam link który
    kilka godzin później sam podałeś. Można jaśniej?

  • 38. Data: 2008-10-02 18:01:07
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Podobno już umorzyła, gdyż ziobro "niechcący" uszkodził.
    ThinkPada serii r? niechcacy? miales kiedys thinkpada w rece? toz to
    bron zaczepno obronna z tytanowym szkieletem... po moim poskakal kurier
    (tudziez nim rzucal) a dalej dziala...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 39. Data: 2008-10-03 18:19:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Oct 2008, SlawcioD wrote:

    > ThinkPada serii r? niechcacy? miales kiedys thinkpada w rece?

    Ale porównujesz przeciętnego człowieka z jednym z 640 wybrańców,
    widać nie wiesz (ja zresztą też) do czego są zdolni :P

    pzdr, Gotfryd