  • 1. Data: 2006-11-29 21:13:42
    Temat: nauczycielka poniża uczniów
    Od: "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl>

    Nauczycielka w gimnazjum "uwzieła" się na uczniach /rodzeństwie/
    których notorycznie poniża na lekcji oraz niesprawiedliwie ocenia - co
    można z tym zrobić ?

    --
    Krzysiek M.

  • 2. Data: 2006-11-29 21:15:48
    Temat: Re: nauczycielka poniża uczniów
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Nauczycielka w gimnazjum "uwzieła" się na uczniach /rodzeństwie/ których
    > notorycznie poniża na lekcji oraz niesprawiedliwie ocenia - co można z tym
    > zrobić ?

    Na początek "pogadać" z nauczycielką.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2006-11-29 21:16:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysiek M. napisał(a):

    > Nauczycielka w gimnazjum "uwzieła" się na uczniach /rodzeństwie/
    > których notorycznie poniża na lekcji oraz niesprawiedliwie ocenia - co
    > można z tym zrobić ?

    A mógłbyś opisać to "poniżanie"?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-11-29 21:17:23
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Nauczycielka w gimnazjum "uwzieła" się na uczniach /rodzeństwie/
    > których notorycznie poniża na lekcji oraz niesprawiedliwie ocenia - co
    > można z tym zrobić ?

    Bo dzieci są swięte .. nie ? A moze warto wysłuchac wszystkich stron ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 5. Data: 2006-11-29 21:19:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Angie napisał(a):

    > Wywołuje do tablicy, kiedy uczen nic nie umie :P

    Ale wtedy to uczeń sie sam poniża, a nie nauczycielka poniża jego ...

  • 6. Data: 2006-11-29 21:22:29
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    > A mógłbyś opisać to "poniżanie"?

    Wywołuje do tablicy, kiedy uczen nic nie umie :P

    Angie

  • 7. Data: 2006-11-29 21:29:28
    Od: Adam <a...@N...pl>

    Krzysiek M. napisał(a):
    > Nauczycielka w gimnazjum "uwzieła" się na uczniach /rodzeństwie/
    > których notorycznie poniża na lekcji oraz niesprawiedliwie ocenia - co
    > można z tym zrobić ?

    Najlepiej od razu zgłosić do TVN'u ....

  • 8. Data: 2006-11-29 21:57:36
    Od: "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Bo dzieci są swięte .. nie ? A moze warto wysłuchac wszystkich stron ?

    oj, Krzysiu gderliwy sie stajesz :) mam nadzieję, że to nie przychodzi z
    wiekiem ?:) a może się gdzieś w drzwi nie zmieściłeś i główka trochę
    boli ? :D

    --
    Krzysiek M.

  • 9. Data: 2006-11-29 22:48:53
    Od: "Renald" <x...@o...pl>

    > Nauczycielka w gimnazjum "uwzieła" się na uczniach /rodzeństwie/ których
    > notorycznie poniża na lekcji oraz niesprawiedliwie ocenia - co można z tym
    > zrobić ?

    Komórka -> Internet -> TVN w tej kolejności.

  • 10. Data: 2006-11-29 23:25:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Nauczycielka w gimnazjum "uwzieła" się na uczniach /rodzeństwie/ których
    > notorycznie poniża na lekcji oraz niesprawiedliwie ocenia - co można z tym
    > zrobić ?

    Najpierw zapytać nauczycielki, czemu tak robi. potem pogadać z wychowawcą,
    pedagogiem szkolnym aż wreszcie dyrektorem szkoły. Przy czym byłbym ostrożny z
    bezkrytycznym uznawaniem racji dziecka i dążył do ustalenia faktycznego stanu
    rzeczy, zanim się podejmie kroki.