  • 161. Data: 2008-10-11 17:59:44
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    news:gcqo12$e78$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gcqnft$oqq$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Bo tak się zatrudnia nauczycieli.
    > I dlatego powinieneś milczeć.
    Nie widzę związku.

    --
    Pawełj

  • 162. Data: 2008-10-11 18:04:39
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Ponieważ szkoda mi czasu na dalsze pisanie to kończę pisanie w tym wątku.
    Tristanowi i Piotrowi życzę powodzenia w walce o swoje.
    Jotte-mu życzę żeby dorósł do prowadzenia rozmów.
    Bo bycie nauczycielem nie robi z nikogo najmądrzejszego na świecie. Może
    twoj uczniowie w zerówce czują respekt przed słowami "zamilcz" czy
    "bredzisz" ale jak się w tym wątku okazało inni nie bardzo.

    pozdrawiam wszystkich
    --
    Pawełj

  • 163. Data: 2008-10-11 18:21:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 19:49
    (autor pawelj
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcqp2i$sb6$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Prawo mają. Tyle, że ktoś na górze powinien się dokładniej przyjżeć czy
    > dać kolejny raz nauczycielom czy może raz na 3 lata chociaż administracji
    > szkół.

    Popieram w pełnej rozciągłości...

    --
    Tristan

  • 164. Data: 2008-10-11 18:29:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcqpla$bh$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Nie widzę związku.
    Nie szkodzi.

    --
    Jotte

  • 165. Data: 2008-10-11 18:29:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcqpje$7c$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Chciałbyś. Ale nie ma tak dobrze.
    Nie pałam jakąś namierną chęcią.
    Możesz się więc walić.

    > No dawaj. Nie krępuj się. Zobaczysz że to nie boli.
    > Oj nie zobaczysz. Twój mózg żeby zaczął myśleć musiałby trochę spuchnąć
    > a to mogłoby boleć
    Chcesz tak? No to proszę.
    Masz dwa zwoje i się podniecasz.
    Jak piszesz to na wiadrze siedzisz, bo zwieraczy nie ma co obsłuzyć?

    > Nie żartuję
    W takim razie po prostu gó... wiesz.

    > No chyba że taka biurwa musi zrobić np sprawozdanie en3 bo sie szanownemu
    > nauczycielowi do domu spieszyło to ona to zrobi nawet po godzinach byle
    > terminu dotrzymać.
    Musi się z tym liczyć.
    Ale praca w godzinach nadliczbowych nie za darmo jest przecież.

    > które zdarza się jak często?
    Nieważne.
    Może wypaść w czasie pracy u innego pracodawcy. Wtedy kłopot.

    > Szkolenia ma też i biurwa urzędnicza. Przełożonych egzaminów to chyba
    > więcej jak raz na rok nie ma.
    Są.

    > Pewnie że trudno. Chciałbyś jeszcze żeby ci za dwa etaty płacili i ci
    > lekko było ?
    Pewnie, że nie. Trzeba mieć dach nad głową, samochód, oszczędności - znasz
    sposób jak to zrobić z nauczycielskiej pensji?

    > To jak bzdury to po cholerę piszesz?
    Ty się martw o siebie raczej.

    --
    Jotte

  • 166. Data: 2008-10-11 18:42:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcqpui$10i$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj
> [...]

    > twoj uczniowie w zerówce czują respekt przed słowami "zamilcz" czy
    > "bredzisz" ale jak się w tym wątku okazało inni nie bardzo.
    Ponieważ nie szkoda mi czasu na pisanie w tym wątku będę pisał dalej jeśli
    przyjdzie mi ochota.
    Tobie jajko porad udzialał nie będę bo nie mam do tego żadnego powodu,
    niczego tu sobą mądrego nie zaprezentowałeś, żadną wiedzą fachową się nie
    wykazałeś (w ogóle wręcz przeciwnie) ale to twoja sprawa, mnie tam nic do
    tego.
    Zasadą newsów jest powszechna dostępność, także dla bałwanów, jest to ich
    największą wadą i największą zaletą.
    Niemniej doceniam decyzję o zaprzestaniu pisania w tym wątku, jest ona
    bardzo celna. Zalecam poszerzenie jej o wszystkie inne obecne i przyszłe
    wątki.

    --
    Jotte

  • 167. Data: 2008-10-13 05:27:49
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    pawelj napisal:
    > Może wtedy jak nauczyciele zaczną mówić ile faktycznie pracują?
    > Bo jak na razie piotr w tym wątku jako jedyny wyliczył że praca zajmuje mu
    > ok 30 godz.

    No i OK. Niech bedzie nawet te 30 godzin. Na kursach komercyjnych
    trenerom placa 100..200 zl/godz. Za efektywna godzine, czyli tak
    jak nauczycielom za pensum. W takim razie mamy tygodniowo

    18 x (100..200) = 1800..3600 zl.

    Tygodniowo. Dosc daleko to odbiega od stawek nauczycielskich,
    nieprawdaz? A na argumentacje, ze trener bardziej sie stara
    mam kontrargument: chcesz miec dzieci dobrze uczone, plac
    jak na kursach komercyjnych. Placisz smieciowo, dostajesz
    smieciowa usluge edukacyjna. A kolejne reformy, z reforma
    Handkego na czele, doprowadzaja jedynie do kolejne zjazdu
    poziomu ksztalcenia w dol.

    > Ciężko na to jednoznacznie odpowiedzieć. Pewne jest że nigdy nie byłem
    > zatrudniony na podstawie KN.

    Czyli NIGDY nie byles zatrudniony jako nauczyciel.

    > Nie. To oznacza że on dostaje pensję za spędzenie 8 godzin w pracy

    Nigdy inaczej sie nie placi. To sprawa zatrudniajacego jest
    takie zorganizowanie pracy, aby maksymalnie skonsumowac
    pozostajacy w dyspozycji czas pracownika.

    > Podczas gdy nauczyciel spędza tego czasu znacznie mniej i żaden nie potrafi
    > dość sensownie udowodnić że jest inaczej.

    Czyzby? Nauczyciel ma PENSUM 18 godzin, ale etat obejmuje
    wymiar wiekszy.

    > Radze powstrzymac sie od bezmyslnego powtarzania propagandowych
    > sloganow wciskanych przez nieistniejacy juz dzial propagandy KC.
    > Zabrzmiało to conajmniej jak groźba.

    8^O

    Gdzie tu dostrzegles grozbe? Slowo 'radze' od zawsze ma znaczenie
    sugestii. Czyzbys poslugiwal sie innymi znaczeniami? Sugestia
    ta wziela sie stad, ze powtarzanie takich sugestii powoduje,
    ze odbiorcy twoich postow dolaczaja cie do grupy klakierow
    propagandowych aktualnego ministra edukacji, ktory zawsze
    ma ochote na kolejne reformy i awersje do placenia za prace.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 168. Data: 2008-10-13 06:43:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Oct 2008, Tristan wrote:

    > (autor Piotr
    >
    > No... Nigdy w życiu nie naprawiałem jeszcze kompa.

    A bo to nie 100% kompów się psuje w okresie nadawania się do użytkowania.

    > Zresztą w takim zintegrowanym co możesz naprawić?

    Mmmm... piszesz o stacjonarnym?
    A choćby kondensatory przelutować jak spuchną :P
    Albo całą płytę główną wymienić.
    Do stacjonarnego (poza modelami "mini" rzecz jasna) wtykasz pierwszą
    lepszą, która mniej więcej spełnia specyfikację reszty elementów,
    czyli typu gniazda i z rzadka klasy modelu procesora, rodzaju pamięci,
    typu złącza karty grafiki, w rzadkich przypadkach - złącz zasilacza.
    Raptem kilka ograniczeń do policzenia na palcach jednej ręki.
    Jakoś tak nie podejrzewam żeby do laptopa dało się wetknąć pierwszą
    lepszą płytę z allegro kupioną na zasadzie "nieważne czy to ECS,
    ASUS czy Epox" (do starego kompa nikt nie będzie dobierał płyty
    pod hiperwymagania). A do lapka wybór z reguły jest bardzo duży,
    cały jeden model (płyty) :P, trudny do kupienia.

    pzdr, Gotfryd

  • 169. Data: 2008-10-13 09:55:56
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 11 Paź, 14:33, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Pracownik nie może sobie sam przydzielić godzin nadliczbowych, nie on też
    > decyduje o formie gratyfikacji za nie (finansowa albo w postaci czasu
    > wolnego od pracy).

    Slyszales moze o rownowaznym czasie pracy? Wlasnie w takim systemie
    czasu pracy z okresem rozliczeniowym do 4 miesiecy nauczyciel moze
    pracowac. I Twoj problem rozwiazany.

  • 170. Data: 2008-10-13 10:04:04
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Paź, 21:17, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > No to jest mocno dyskusyjne. Ja od 5 lat próbuję sobie wypracować materiały,
    > ale i tak ciągle coś zmieniam, udoskonalam, rozwijam.

    Ale to juz tylko Twoja sprawa w jaki sposob i jak dlugo przygotowujesz
    sie do wykonywania zawodu.