  • 41. Data: 2008-07-20 09:09:09
    Temat: Re: naruszenie praw na liscie dyskusyjnej
    Od: "WHYSKY" <a...@w...pl>

    Użytkownik "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g5tlko$ran$1@achot.icm.edu.pl...
    > Szanowny Panie,
    >
    > Prosze wiec wystapic do Rady Wydzialow odpowiednich uczelni z wnioskiem o
    > odebranie mi stopni naukowych, zgodnie z Pana sugestia!
    > Z tego co wiem, ocena ego nie jest przedmiotem ocen prawnych
    > Poza tym, dobrze bylobby wiedziec co sie pisze na grupie prawniczej.
    > Tytulow naukowych jeszcze nie posiadam, prosze nie wprowadzac wblad
    > innych.
    > Dariusz Radomski

    Ktos o takich pretensjach do swojej inteligencji moglby
    nauczyc sie odpowiadac pod postem adwersarza.
    Moglby tez czytac ze zrozumieniem, ale to pewnie za trudne. Troll nie troll
    ale odpowiem. Nie sugeruje zeby Ci cokolwiek odbierano bo mam gdzies to kim
    jestes.
    Nikogo nie wprowadzam w blad bo nic nie pisze o tytulach naukowych.
    Napisalem tak ogolnie , np. tytul naczelnego bezrobotnego kraju. Mysle tez
    ze wakujacy tytul naczelnego idioty niedlugo zostanie obsadzony. Konkurencja
    duza ale trening czyni mistrza.

  • 42. Data: 2008-07-20 11:38:59
    Od: interpio <i...@d...pl>

    On 19 Lip, 23:20, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Ty jakiś nawiedzony jesteś! Weź wyluzuj, browara se otwórz, skręta zajaraj,
    panienkę jakąś ruchnij, horror włącz jakiś, rybki nakarm... cokolwiek!!!

    > *piotr'ek*

    Tak jak pisze mój imiennik - Panie doktorze, dać sobie luzu, nie
    stresować się pierdołami, olać "ciepłym moczem"
    - to jest tylko wirtualny świat
    Pozdr. w połowie magister Piotr

  • 43. Data: 2008-07-21 06:40:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 19 Jul 2008 13:32:33 +0200,
    Piotr [trzykoty] <trzykoty> screamed:

    Przeczytałby i zastosował: http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 08:39:31 user up 11775 days, 20:34, 1 user, load average: 0.36, 0.38, 0.04 ]

    Popieramy głodujących w Etiopii.