  • 1. Data: 2004-11-04 16:07:25
    Temat: naprawa gwarancyjna a samochód zastępczy
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    No niestety w ramach napraw gwarancyjnych dzisiaj musiałem już 3 raz oddać
    samochód do naprawy./Reno Megan sedan/
    Należy mi się samochód zastępczy. Ponieważ akurat nie mieli samochody
    oświadczyli mi ,że asistans wynajmie mi samochód. Zgodziłem się no i tu
    zaczęły się dziwne rzeczy.

    Okazało się ,że ten samochód zastępczy ma być z wypożyczalni samochodów
    ,której to asistans zlecił załatwienie sprawy ,faktycznie przyjechało dwóch
    panów samochodem spisali moje wszystkie dane i zażądali podpisani z nimi -
    z tą wpożyczalnią -umowy najmu na wypożyczenie samochodu. Odpowiedziałem im
    ,że ja od nich samochodu wcale nie wypożyczam tylko Reno Asistans a ja co
    najwyżej mogę dać im pokwitowanie na samochód. Zaczęto mnie przekonywać bym
    tą umowę podpisał/bo przecież oni zapłacą -Asistans/ - kategorycznie
    odmówiłem.

    Zadzwoniłem do warszawy. W Warszawie najpierw uprzedzono mnie ,że rozmowa
    zostanie nagrana a następnie starano się mnie przekonać ,że taka umowę
    muszę podpisać. Również odmówiłem. Oświadczyłem ,że mogę podpisać protokół
    odbioru samochodu i pokwitowanie a nigdy umowę najmu

    Co sądzicie o takim załatwianiu sprawy niby dlaczego ja mam podpisywać
    umowę najmu skoro to asistans ma mi zapewnić samochód na czas naprawy ?
    Czy Waszym zdaniem nie narusza warunków ubezpieczenia ?

    JanuszHr

  • 2. Data: 2004-11-04 18:22:53
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna a samochód zastępczy
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik JanuszHr napisał:
    > No niestety w ramach napraw gwarancyjnych dzisiaj musiałem już 3 raz oddać
    > samochód do naprawy./Reno Megan sedan/
    > Należy mi się samochód zastępczy.

    ten obowiazek wzial zapewne na siebie gwarant i mozna tego dochodzic

> [...]
    > najwyżej mogę dać im pokwitowanie na samochód. Zaczęto mnie przekonywać bym
    > tą umowę podpisał/bo przecież oni zapłacą -Asistans/ - kategorycznie

    najemca jako strona umowy najmu powinien zaplacic

    moze buduja wizerunek marki

  • 3. Data: 2004-11-04 22:31:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości

    Uważam, że masz rację. trzeba było ze smutnymi panami jechać do tego
    serwisu. niech oni podpiszą umowę, a ty pokwitowanie na samochód. inaczej
    obowiązek zapłaty będzie ciążył na Tobie.