    From: JanuszHr <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: naprawa gwarancyjna a samochód zastępczy
    Date: Thu, 4 Nov 2004 17:07:25 +0100

    No niestety w ramach napraw gwarancyjnych dzisiaj musiałem już 3 raz oddać
    samochód do naprawy./Reno Megan sedan/
    Należy mi się samochód zastępczy. Ponieważ akurat nie mieli samochody
    oświadczyli mi ,że asistans wynajmie mi samochód. Zgodziłem się no i tu
    zaczęły się dziwne rzeczy.

    Okazało się ,że ten samochód zastępczy ma być z wypożyczalni samochodów
    ,której to asistans zlecił załatwienie sprawy ,faktycznie przyjechało dwóch
    panów samochodem spisali moje wszystkie dane i zażądali podpisani z nimi -
    z tą wpożyczalnią -umowy najmu na wypożyczenie samochodu. Odpowiedziałem im
    ,że ja od nich samochodu wcale nie wypożyczam tylko Reno Asistans a ja co
    najwyżej mogę dać im pokwitowanie na samochód. Zaczęto mnie przekonywać bym
    tą umowę podpisał/bo przecież oni zapłacą -Asistans/ - kategorycznie
    odmówiłem.

    Zadzwoniłem do warszawy. W Warszawie najpierw uprzedzono mnie ,że rozmowa
    zostanie nagrana a następnie starano się mnie przekonać ,że taka umowę
    muszę podpisać. Również odmówiłem. Oświadczyłem ,że mogę podpisać protokół
    odbioru samochodu i pokwitowanie a nigdy umowę najmu

    Co sądzicie o takim załatwianiu sprawy niby dlaczego ja mam podpisywać
    umowę najmu skoro to asistans ma mi zapewnić samochód na czas naprawy ?
    Czy Waszym zdaniem nie narusza warunków ubezpieczenia ?

    JanuszHr