  • 1. Data: 2004-11-04 15:30:36
    Temat: co to jest karta mobilizacyjna i z czym to sie wiaze?
    Od: <w...@p...pl>

    witam

    w tym roku skonczylem studia
    skorzystalem z rozporzadzenia MON i jestem przeniesiony do rezerwy
    ale dostalem wezwanie do stawienia sie w WKU
    w celu zdania (otrzymania) karty mobilizacyjnej
    czy ktos moze wie, co to jest karta mobilizacyjna?
    i z czym to sie wiaze? o co chodzi?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2004-11-04 16:04:18
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > ale dostalem wezwanie do stawienia sie w WKU
    > w celu zdania (otrzymania) karty mobilizacyjnej
    > czy ktos moze wie, co to jest karta mobilizacyjna?

    bilet lotniczy do iraku ;-)

  • 3. Data: 2004-11-04 17:39:28
    Od: ww <S...@p...onet.pl>

    volpert wrote:
    > Użytkownik wrote:

    > bilet lotniczy do iraku ;-)

    plus zakaz wyjazdu z kraju bez powiadomienia wku

    W.W.

  • 4. Data: 2004-11-04 20:57:09
    Od: ww <S...@p...onet.pl>

    w...@p...pl wrote:

    > czy ktos moze wie, co to jest karta mobilizacyjna?
    > i z czym to sie wiaze? o co chodzi?

    Dostaniesz przydział do konkretnej JW z obowiązkiem stawienia się na
    czas W w określonym czasie + ćwiczenia rezerwy.

    W.W.