    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: naprawa gwarancyjna (Media Markt)
    Date: 10 May 2003 20:01:57 +0200

    Kupiłam wieze w Media Markt (2 lata gw.). Dalam ją do naprawy 4 dni przed
    koncem gwarancji. Powiedzieli ze za 21 dni bedzie gotowa. Potem po 21 dniach
    powiedzieli, ze za tydzień i znow za tydzien i w końcu do dzis wieża jest
    nienaprawiona (minely 2 miesiące).

    Już mnie to mierzi, wiem, że po upływie terminu mogę żądać zwrotu pieniędzy
    lub wymiany towaru na nowy (czytałam dziś ustawy). Ja chcę zwrotu pieniędzy,
    dwa miesiące zwodzenia mnie to za długo. Jutro jadę, jak wieży nie będzie,
    zażądam gotówki. Podejrzewam, że jak na supermarket przystało, oni się nie
    zgodzą.

    I tu jest moje pytanie: gdzie wtedy mam się udać?

    PS: Znajomy oświecił mnie dlaczego w supermarkatach prawie nigdy nie
    dotrzymują terminu napraw. To nie wynika z tego, że coś się przypadkiem
    opóżniło, tylko dlatego, że te oszołomy wysyłają towar do naprawy gdy uzbiera
    się tego określona ilość.