  • 11. Data: 2006-01-31 07:11:50
    Temat: Re: napięcie w sieci
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > W stosunkowo krótkim okresie czasu wysiadł mi 15 letni telewizor i
    > silnik od
    > okapu kuchennego.Wczoraj mierzyłem napiecie w sieci, było 260 V.
    > Dzisiaj było
    > 235V. Wszystkie urzadzenia elektryczne są na 230. Jak pociągnąć do
    > odpowiedzialności dostawcę prądu.
    pzrepraszam, wyczytalem tylko o 235! jak miales 260 to walcz!!
    z tel. bedziesz mial klopot bo to stare urzadzenie i stwierdza ze padlo bo jest po
    prostu stare, ale i nowe urzadzenia przy tym padna, wiec walcz chocby dla przyszlych
    urzadzen ;)

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Grypa? Damy radę! Sprawdź jak jej zapobiegać, a jeśli już za późno
    ...jak leczyć - grypa.wp.pl
    http://klik.wp.pl/?adr=www.grypa.wp.pl&sid=648