  • 1. Data: 2006-12-04 17:33:53
    Temat: naliczanie dochodu na osobe w rodzinie
    Od: "xXx" <a...@o...pl>

    Witam,
    Mam problem dotyczący naliczania wysokości dochodu na osobe (
    chodzi o stypendium socjalne na uczelni ). Mianowicie problem tkwi w tym, iż
    uzyskałem w roku 2005 dochody z giełdy ( podatek od zysków kapitałowych ).
    Owe dochody zostały mi wliczone jako dochod na osobe w rodzinie. Regulamin
    dokładnie mowi tylko i wyłącznie o zaświadczeniu z US o dochodach od osob
    fizyczny na zasadach ogolnych.
    Moje pytanie brzmi, czy podatek giełdowy został mi słusznie wliczony do
    dochodu na os. w rodzinie?
    PZDR
    student