    From: "bulekk" <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nakrętki a prawo
    Date: Mon, 12 Mar 2007 23:47:05 +0100

    witam

    Kupuje legalnie na fakturę od producenta nakrętki na butelki z sokami,
    wyglądają one zupełnie tak samo jak te na alkohol. Nakrętki nie są
    gwintowane, zupełnie legalnie kupuję ręczną maszynkę do tego, tak jak mi
    radzi producent. Chcę te nakrętki sprzedawać, prowadzę DG. Czy ktoś może się
    do mnie przyczepić z jakiegokolwiek powodu ? Nie wiem czy fakt tak samo
    wyglądających nakrętek jak te od butelek z wódką, stwarza tu jakiś problem ?

    pozdr.
    bulek