  • 1. Data: 2005-10-23 17:59:09
    Temat: naklejanie ogłoszeń reklamowych....
    Od: "Nikon" <n...@o...pl>

    Witam
    Na sklepie , którego jestem właścicielem naklejane są
    nagminnie ogłoszenia !
    Ze względu na plamy z kleju zaczyna mi sie to już niepodobać !
    czy jaki przepis reguluje sprwy związane z naklejaniem ogłoszeń reklamowych
    ?

    Pozdrawiam
    Nikon

  • 2. Data: 2005-10-23 18:31:51
    Temat: Re: naklejanie ogłoszeń reklamowych....
    Od: "Miroslaw Szejduk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Nikon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ze względu na plamy z kleju zaczyna mi sie to już niepodobać !
    > czy jaki przepis reguluje sprwy związane z naklejaniem ogłoszeń

    Znajomy robi tak. Robi fotke z ulotka, wysyla do centrali firmy ze mu sie to
    nie podoba i prosi o nienaklejanie spamu a pozniej jak nie skutkuje to
    dzwoni na straz miejska.

    Mirek

  • 3. Data: 2005-10-23 19:09:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Ze względu na plamy z kleju zaczyna mi sie to już niepodobać !
    > czy jaki przepis reguluje sprwy związane z naklejaniem ogłoszeń

    art 63 a kodeksu wykroczeń

    P.

  • 4. Data: 2005-10-24 07:25:16
    Od: Nexus6 <n...@-...poczta.gazeta.pl>

    Nikon napisał(a):
> [...]
    > Ze względu na plamy z kleju zaczyna mi sie to już niepodobać !
    > czy jaki przepis reguluje sprwy związane z naklejaniem ogłoszeń reklamowych

    W Poznaniu MPK zrobilo tak:
    1. Wycenilo cm2 powierzchni wiaty przystanku (cena jakas kosmiczna).
    2. Umiescila informacje o cenie na przystankach z numerem tel gdzie
    mozna ta powierzchnie wynajac.
    3. Poinformowala, ze wobec naklejajacych a nie placacych wystapi na
    droge sadowa o utracony zarobek lub jakos tak.

    Pomoglo jak diabli.

    fizyk
    --
    Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu