  • 1. Data: 2005-10-23 17:57:12
    Temat: ograniczone prawo rzeczowe?
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    Czy na częściach składowych gruntu (na przykład budynkach) można ustanawiać
    prawa rzeczowe ?

    (pytanie z testu na zarządców nieruchomości - chodzi mi o kontekst
    art.270(1) kc)

    Odpowiedz tak/nie/za zezwoleniem właściciela gruntu

    odpowiedz ostatnia odpada - pytanie czy prawo ograniczone może zostać
    ustanowione np. na budynku jako części składowej nieruchomości, czy jest
    ustanawiane na całej nieruchomości, a ograniczone do budynku.

    Jak odpowiedzieli byscie na pytanie testowe?

    p.

    W.

  • 2. Data: 2005-10-25 21:01:04
    Temat: Re: ograniczone prawo rzeczowe?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Wirtualna napisał(a):
    > odpowiedz ostatnia odpada - pytanie czy prawo ograniczone może zostać
    > ustanowione np. na budynku jako części składowej nieruchomości,

    art.47§1 kc nie stoi temu na przeszkodzie?

    > czy jest ustanawiane na całej nieruchomości, a ograniczone do budynku.

    więc raczej to

    KG