  • 1. Data: 2003-08-19 10:07:00
    Temat: najem...
    Od: "..::FELIPE::.." <f...@w...pl>

    mam bardzo korzystna oferte najmu terenu przystos pod stacje paliw

    niestety wynajmujacy ma problemy z bankiem, zyrowal kredyt na duza kwote
    (700000 zl) i teraz go sciagaja

    chcialby mi ten teren wynajac za ok 1000 zl ale w kazdej chwili moze go
    zajac komornik

    co musze zrobic zeby zapewnic sobie ze mnie nie wywala z tego terenu,
    chcialbym tam poczynic znaczne inwestycje i sie boje

    co jest najlepszym rozwiazaniem...:

    1) spisac umowe przed egzekucja komornika na warunkach np z 12 mies lub
    nawet wiekszym wypowiedzeniem, czy komornik musi ja uszanowac czy moze mnie
    wywalic?

    2) moze na papierez kupic ten teren za mala kwote np 1000-2000 zl, i dogadac
    sie z wlascicielem ze dzierzawe pede placil "pod stolem", to dosc zaufany
    znajomy - poszedlby na to...

    3) moze jest inne wyjscie... dogadac sie z komornikiem...? zawsze to staly
    przychod dla jego dluznika, ale wtedy on sam nic z tego nie ma...

    pomozcie, to b pilna sprawa...!

    pozdro

    FELIPE