  • 1. Data: 2003-08-19 08:49:46
    Temat: Nieuczciwy Allegrowicz
    Od: "Janusz" <j...@p...pl>

    Proszę o podpowiedź czy mogę łatwo liczyć na wyegzekwowanie dostarczenia
    zakupionego na Allegro towaru lub zwrot wpłaty. 15 lipca zakupiłem przedmiot
    w opcji "kup teraz" i zaraz dokonałem wpłaty na podane mi konto.(140 zł).
    Przedmiot do dziś nie dotarł. Sprzedawca na moje manile (pewnie z 10
    wysłałem) odpowiedział raz, że on wysłał i bym się odczepił. Podany w
    informacji z Allegro telefon jest nieprawidłowy. A Allegro na mój list
    przysłało odpowiedź z automatu obiecując konkretną odpowiedź w ciągu 48
    godzin. Upłynęło 5 dni i nic
    Janusz

  • 2. Data: 2003-08-19 09:46:54
    Temat: Re: Nieuczciwy Allegrowicz
    Od: "Lewy" <a...@o...pl>

    Sprzedawca na moje manile (pewnie z 10
    > wysłałem) odpowiedział raz, że on wysłał i bym się odczepił

    Mój koleś też coś sprzedał, wysłał, i przesyłka doszła do gościa po 2-óch
    miesiącach. JAk taki cwaniak to niech przynajmniej prześle ci skan dowodu
    nadania przesyłki. Jak pod koniec sierpnia nie przyjdzie do ciebie, to udaj
    się do prokuratury. Taka moja rada.

  • 3. Data: 2003-08-19 09:53:33
    Od: michal <a...@n...com>

    Dnia 2003-08-19 11:46,Użytkownik *Lewy* nie zastanawiajac sie co pisze,
    napisał:

> [...]
    > nadania przesyłki. Jak pod koniec sierpnia nie przyjdzie do ciebie, to udaj

    I moze za dwa lata odzyskasz 140zl, ale najpier wiecej stracisz jezdzac
    na sprawy sadowe do innego miasta :(

    pozdr.

  • 4. Data: 2003-08-19 12:14:58
    Od: Dan <d...@p...pl>

> [...]
    > nadania przesyłki. Jak pod koniec sierpnia nie przyjdzie do ciebie, to udaj

    Wycignij od niego pokwitowanie nadania - jak ma to popros zeby
    zareklamowal przesylke a ty mozesz rowniez u siebie na poczcie jej
    poszukac (bo moze akurat lezy na magazynie i nikt sie tym nie
    interesuje) - a dopiero potem lecialbym do prokuratury ;/

  • 5. Data: 2003-08-19 12:32:52
    Od: "careloss" <c...@N...pl>

    Prokurator w ostatecznosci. Lepiej postarsz nim goscia naprzod.
    Moze podziala. A tak poza tym - zadzwon do Allegro.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912

  • 6. Data: 2003-08-19 12:45:11
    Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl>

    Prokurator w ostatecznosci. Lepiej naprzod postrasz nim goscia.
    A tak w ogole - zadzwon do Allegro, skoro nie odpowiadaja na maile.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Allegro: Leszek.Pawlisz | Krakow | GG 6912

  • 7. Data: 2003-08-19 12:51:07
    Od: "Janusz" <j...@p...pl>

    Dziekuje wszystkim
    Właśnie Allegro odpisało
    Zawiesili konto i wysłali ostrzezenie
    Janusz

  • 8. Data: 2003-08-19 15:15:27

> [...]
    > informacji z Allegro telefon jest nieprawidłowy. A Allegro na mój list
    > przysłało odpowiedź z automatu obiecując konkretną odpowiedź w ciągu 48

    Poczytaj stronę tego usera:
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=1382525

    Pozdrawiam.